زمان مطالعه: 4 دقیقه
دکتر خوب دندانپزشک در کرج

دکتر خوب دندانپزشک در کرج

در همه شهرهای ایران دندانپزشکان خوب و ماهری هستند و به واسطه مهارت و تجربه ای که در زمینه دندانپزشکی دارند،...

در همه شهرهای ایران دندانپزشکان خوب و ماهری هستند و به واسطه مهارت و تجربه ای که در زمینه دندانپزشکی دارند، بسیاری از افراد به آن ها مراجعه می کنند. بهترین دندانپزشکان کرج را نیز معرفی می کند.

دکتر خوب دندانپزشک در کرج

دندانپزشک خوب چه ویژگیهایی دارد ؟

دندانپزشک خوب در بهبود وضعیت دندانهای هر فرد نقش بسزایی دارد . گاهی با خود فکر کرده ایم که ویژگیهای یک دندانپزشک خوب چیست ؟ سابقه دندانپزشک  در زمینه کارهای زیبایی دندان میتواند راهنمای شما برای پیدا کردن بهترین دندانپزشک زیبایی باشد. ما در این مقاله به برخی از ویژگیهای یک دندانپزشک خوب اشاره میکنیم . یکی از مهمترین نکاتی که برای داشتن یک بهداشت دهان خوب باید در نظر داشت، داشتن یک دندانپزشک خوب است که به او اعتماد داریم.

ویژگیهای یک دندانپزشک خوب

برای انتخاب یک دندانپزشک خوب بهتر است در انتخاب خود دقت کنیم تا مرتبا مجبور به عوض کردن دندانپزشک خود نشویم. معمولا دندانپزشکی محیط پر استرسی است و مراجعه بار اول هم پر استرس ترین جلسه دندانپزشکی است. علاوه بر اینکه دندانپزشکی که همیشه شما را درمان میکند، به تاریخچه پزشکی و دندانپزشکی شما آگاه است ، چگونگی برخورد با شما و نحوه کاهش استرس شما را می داند و در مجموع میداند که با چه شرایطی برخورد دارد.

برای انتخاب یک دندانپزشک خوب ، باید به چند نکته توجه داشته باشیم:

در مورد انتخاب یک دندانپزشک خوب و خبره  باید بیان کنیم که اگر برای داشتن دندانهای زیبا، به دنبال دکتر دندانپزشکی زیبایی می گردید؛ همیشه به پیشینه و کارهای قبلی دندانپزشک خود مراجعه کنید. سابقه دندانپزشک  در زمینه کارهای زیبایی دندان میتواند راهنمای شما برای پیدا کردن بهترین دندانپزشک زیبایی باشد.

شهر و منطقه محل سکونت، به طور مثال دندانپزشک خوب در تهران یا بهترین دندانپزشک تهران. حتی در شهری مثل تهران هم نمیتوان فقط به این موضوع اکتفا کرد که بهترین دندانپزشک شهر کیست ؟! بلکه دسترسی آسان از محل کار یا زندگی شما نیز از اولویت بالایی برخوردار است. به طور مثال به دنبال دکتر دندانپزشک خوب در غرب تهران یا شرق تهران بگردیم.

انجمن دندانپزشکان و انجمن دندانپزشکی ایران ، نام تمامی فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی را آورده، به این ترتیب میتوانید مطمین شوید که فردی که به او مراجعه میکنید، دارای مدرک دکترای دندانپزشکی هست.

دکتر خوب دندانپزشک در کرج
دکتر خوب دندانپزشک در کرج

دیگر ویژگیهای دندانپزشک خوب

از ویژگیهای یک دندانپزشک خوب به روز بودن و شرکت در دوره های مختلف مربوط به حرفه دندانپزشکی و داشتن certificate های مربوط به آنهاست.

همکاری با متخصصین مختلف در رشته دندانپزشکی( متخصص درمان ریشه، دندانپزشک ترمیمی، دندانپزشکی ایمپلنت ، دندانپزشک اطفال خوب و...) و ارجاع بیمار در صورت صلاحدید و بدون در نظر گرفتن هیچ انگیزه مالی ، یکی از ویژگیهای دندانپزشک خوب است.اصولا یک دندانپزشک عمومی خوب ، میتواند راهنمای شما برای انجام درمانهای صحیح و به موقع ، با هزینه های درست و معقول باشد. دندانپزشکان آموزش داده شده اند تا پیشگیری کننده باشند و آموزش دهنده و در عین حال درمان کننده. همیشه به این نکته توجه کنیم که به پزشک یا دندانپزشکی مراجعه کنیم که اولویتش سلامت بیمارش است.یک جراح دندانپزشک خوب باید بتواند نیازهای درمانی بیمار را بشناسد و به ترتیب اولویت ( بررسی منافع بیمار ) به درمان آنها بپردازد.

همیشه دندانپزشکی ، یکی از محلهای انتقال عفونت بوده و یکی از پر خطرترین اعمال پزشکی جهت انتقال انواع ویروسهای کشنده مثل HIV و هپاتیت B وC. پس همیشه مطب یا کلینیکی را انتخاب کنید که از عدم انتقال عفونت در آن مطمین هستید.و میدانید که در آن استریلیزاسیون به درستی انجام میگیرد.

یک دندانپزشک خوب ، هرگز کور کار نمیکند. داشتن رادیوگرافی از دندانهای شما از اصول شروع به کار در دندانپزشکی است.

محل فارغ التحصیلی دندانپزشک شما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچه دانشگاه محل فارغ التحصیلی بهتر و معتبرتر بوده باشد، بالطبع دندانپزشک شما تحت نظر اساتید برتر و تحت آموزشهای حرفه ای تری قرار گرفته.

 یک دندانپزشک خوب را میتوان از سوابق آن شناخت. وقتی دندان پزشک خوب باشد هم درد کمتری می کشیم هم اینکه دندانمان دیرتر خراب شده و نیاز به ترمیم دارد.

همچنین اینطور نیست که دندانپزشکی که بیشتر پول میگیرد حتما بهتر است. باید کار او را دید یا از دیگران پرسید.

dentist-in-karaj
dentist-in-karaj

دکتر خوب دندانپزشک در کرج

رامین خیرخواه دکتر دندانپزشک در کرج

دندانپزشک

جراح و دندانپزشک

آدرس مطب: کرج - گوهر دشت - روبروی سینما ساویز - ساختمان تندیس - طبقه 3 - واحد 9

فرناز اسدی دکتر دندانپزشک در کرج

دندانپزشک

متخصص ارتودنسی

آدرس مطب: کرج - چهارراه طالقانی - سه سمت میدان شهدا - برج پزشکان شاه کرم - طبقه 10- واحد 1001

مریم عشیری دکتر دندانپزشک در کرج

دندانپزشک

متخصص دندانپزشکی اطفال

آدرس مطب: کرج - جهانشهر - نبش گلایل - ساختمان پزشکان کسری - واحد 10

مریم دربندی دکتر دندانپزشک در کرج

دندانپزشک

جراح و دندانپزشک

آدرس مطب: کرج - چهار راه طالقانی - بین اداره پست و میدان شهدا - جنب پل زیر گذر - ساختمان البرز - طبقه 2

اناهیتا علیزاده دکتر دندانپزشک در کرج

دندانپزشک

جراح و دندانپزشک

آدرس مطب: کرج - جهانشهر - خیابان شهید بهشتی - نرسیده به خیابان کسری - برج نگین البرز - مجتمع دندانپزشکی کسری - طبقه 2 - واحد 3

وحید جمالی دکتر دندانپزشک در کرج   

دندانپزشک

جراح و دندانپزشک

آدرس مطب: کرج - چهارراه طالقانی - بین اداره پست و میدان شهدا - جنب پل زیر گذر - ساختمان البرز - طبقه 2

فریبرز انواری دکتر دندانپزشک در کرج

دندانپزشک

جراح و دندانپزشک

آدرس مطب: کرج - میدان شهدا - اول خیابان بهار - پلاک 19

احسان صادقی نژاد دکتر دندانپزشک در کرج

دندانپزشک

جراح و دندانپزشک

آدرس مطب: کرج - چهارراه طالقانی شمالی - کوچه نسیم - ساختمان پزشکی زری

نزهت السادات صباغیان دکتر دندانپزشک در کرج

دندانپزشک

جراح و دندانپزشک

آدرس مطب: کرج - بلوار یادگار امام - نبش رودکی شرقی - مجتمع رودکی

محبوب محمدی دکتر دندانپزشک در کرج

دندانپزشک

جراح و دندانپزشک

آدرس مطب: کرج - میدان شهدا - خیابان بهار - کوچه شهید طاهری - ددرمانگاه مرکزی - طبقه همکف

نظر خود را درباره «دکتر خوب دندانپزشک در کرج» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دکتر خوب دندانپزشک در کرج فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.