زمان مطالعه: 2 دقیقه
نمایشگاه بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی (اکسیدا)

نمایشگاه بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی (اکسیدا)

نمایشگاه بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی یکی از نمایشگاه های پربازدید است که هر ساله با حضور شرکت های مختلف در تهران برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی در شهر تهران برگزار می شود. اگر می خواهید در مورد این نمایشگاه بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان دنبال نمایید چرا که به معرفی نمایشگاه بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی می پردازیم.

نمایشگاه و کنگره مواد و تجهیزات دندانپزشکی (اکسیدا) هر ساله در شهر تهران کشور ایران برگزار می گردد.

نمایشگاه و کنگره مواد و تجهیزات دندانپزشکی ایران که معمولا در اردیبهشت ماه هر سال برگزار می شود به لحاظ تعداد شرکت کننده، در سطح کشور و منطقه بی نظیر است و هر سال بالغ بر 8 هزار نفر از دندان پزشکان منطقه در این کنگره شرکت می کنند.

تاریخ نمایشگاه بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی (اکسیدا) 1401

  • زمان برگزاری نمایشگاه: 24 تا 27 خرداد 1401
  • زمان بازدید: از ساعت 8 تا 18

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی (اکسیدا) 1401

  • تهران - ایرانمال
  • مجری نمایشگاه: شرکت هدیش کیش

تقویم نمایشگاه بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی (اکسیدا)

محل برگزاری تاریخ عنوان نمایشگاه

تهران (ایرانمال)

24 تا 27 خرداد 1401

نمایشگاه و کنگره انجمن دندانپزشکی ایران (اکسیدا)

 

معرفی نمایشگاه بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی (اکسیدا) 

نمایشگاه و کنگره انجمن دندانپزشکی ایران (اکسیدا)، بزرگترین و ارزشمند ترین رویداد دندانپزشکی ایران است که از سال 1341 هر ساله برگزار شده است.

اکسیدا بزرگترین و پیشتاز ترین رویداد آموزش و توسعه حرفه ای مداوم برای دندانپزشکان در ایران و منطقه بوده و مکانی مناسب برای دریافت آخرین بینش ها، روش های نوین و برنامه های گسترده آموزشی دندانپزشکی با بالاترین استاندارد ها ممکن در حوزه کار حرفه ای دندانپزشکی است.

نمایشگاه بزرگ مرتبط با این رویداد به بازدید گنندگان امکان انتخاب میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات دندانی را از مجموعه ای فوق العاده از شرکت های برجسته در صنعت دندانپزشکی می دهد.

روش ثبت نام در نمایشگاه بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی (اکسیدا) 

  1. ثبت نام از طریق سایت انجمن و کنگره و واریز وجه نقد به صورت آنلاین و یا ثبت فیش واریز یا کارت در سامانه اینترنتی ثبت نام کنگره
  2. ثبت نام حضوری در انجمن مرکز و شعب انجمن
  3. واریز وجه ثبت نام به شماره حساب 1-3292233-850-111 به نام انجمن دندانپزشکی ایران، شماره شباIR-840550011185003292233001 یا واریز وجه ثبت نام از طریق ATM به شماره: 2194-4268-1211-6274 به نام انجمن دندانپزشکی ایران متعلق به بانک اقتصاد و سپس قرار دادن فیش واریزی یا رسید کارت به کارت و کارت نظام پزشکی و کارت ملی در یک تصویر و ارسال تصویر مذکور از طریق تلگرام به شماره: (09308250114)

توجه: همکار محترم چنانچه دسترسی به تلگرام ندارید می بایست یک کپی از فیش واریزی یا رسید کارت به کارت تهیه فرموده و ذیل آن مشخصات نام ونام خانوادگی، شماره نظام پزشکی، کد ملی، شماره شناسنامه، شماره همراه و ایمیل خود را نوشته و به شماره 88288996 فکس نمائید.

جهت تائید رسیدن فکس، با دبیرخانه (خانم روح اللهی) تماس حاصل فرموده تا از رسیدن اطلاعات و تکمیل ثبت نام مطمئن گردید. در غیر اینصورت مسئولیت عدم ارسال فکس و عدم صدور کارت بر عهده شرکت کننده می باشد.

نکات مهم: ثبت نام انجمن طبق جدول فوق بوده و هیچ گونه تخفیفی در زمان های مورد نظر اعمال نخواهد شد. استفاده از سخنرانی های علمی و کارگاههای عملی صرفا برای ثبت نام کنندگان در کنگره امکان پذیر خواهد بود.

نظر خود را درباره «نمایشگاه بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی (اکسیدا)» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نمایشگاه بین المللی مواد و تجهیزات دندانپزشکی (اکسیدا) فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.