زمان مطالعه: 4 دقیقه
بهترین کلینیک های دندانپزشکی در کرج

بهترین کلینیک های دندانپزشکی در کرج

برای کسانی که قصد مراجعه به دندانپزشک را دارند یکی از مهمترین بخش ها، انتخاب دندانپزشک خوب است و همانطور که...
بهترین کلینیک های دندانپزشکی در کرج
بهترین کلینیک های دندانپزشکی در کرج

برای کسانی که قصد مراجعه به دندانپزشک را دارند یکی از مهمترین بخش ها، انتخاب دندانپزشک خوب است و همانطور که می دانید یک دندانپزشک خوب مولفه هایی دارد که آسمونی در این بخش راهنمای انتخاب دندانپزشک خوب را شرح می دهد و بهترین دندانپزشکی ها را معرفی می کند.

بهترین دندانپزشکی های کرج

نشانه های مثبت

دندانپزشک خوب فردی است که در زمینه ی سلامتی بیماران فعالیت می کند. آن ها بر روی اصول پیشگیری تمرکز دارند. آن ها از تصاویر اشعه ی ایکس استفاده می کنند و شاید کل دهان را مطالعه کنند، مگر آن که تصاویر مناسب از بیماری که قبلا توسط دندانپزشک ویزیت شده است، در دسترس باشد.

معاینه ی کامل دندان ها شامل مشاهده ی دندان ها، لثه ها و زبان و لب ها و سطح درونی گونه ها، کام و پوست صورت و گردن همراه با لمس گردن از نظر وجود غدد لنفاوی غیر طبیعی و بزرگ شدن غده ی تیروئید می باشد. در بالغین می بایست پروبی برای بررسی لثه ها بین لثه ها و دندان وارد شود تا درز های غیر عادی بزرگ مشاهده شوند. دندانپزشکان خوب هم یافته های خود را با جزئیات مربوط به آن می نویسیند.

بررسی های منظم می تواند مشکلات را زودتر شناسایی کند. تمیز کردن معمول دندان ها، ارزیابی قدرت گاز زدن و معاینات بافت های اطراف دندانی و لثه ها، مداخلات زودرس و درمان با فلوراید می تواند اغلب از صرف هزینه های بیهوده جلوگیری کند. تکرار مراقبت ها و نگهداری ها برای دندان ( شامل آزمون های تصویر برداری با اشعه ایکس) می بایست بر اساس ارزیابی تکراری شکل گیری حفرات، میزان شکل گیری سنگ، وضعیت لثه ها و هر نوع مشکل خاص باشد. وقتی که درمان رایج کامل شد، بیمار می بایست تحت برنامه ای قرار بگیرد و قدم بعدی برای بررسی مشخص شود.

بررسی های دندانی با کیفیت بالا معمولا زمان بسیار زیادی می برد، در حالی که کارهای با کیفیت کم ممکن است در چند سال کنار گذاشته شود. قیمت اقدامات دندان پزشکی راه مناسبی برای قضاوت در مورد کیفیت کار نیست، ولی باید به زمانی که دندانپزشک صرف کار ما می کند توجه کرد. دندان پزشک با کیفیت بالا با دقت جزئیات کار را بررسی می کند و پیش می برد.

پیش از شروع درمان، باید درک مناسبی در مورد وضع خود داشته باشیم که چه کاری قرار است انجام شود و پیامد آن چیست. گزینه های درمانی را در نظر بگیرید، به این علت که ممکن است بیش از یک راه برای رسیدن به هدف وجود داشته باشد. برای مثال، پل قابل برداشتن، پل ثابت، و یا ایمپلنت ممکن است راه های میسری در جایگزینی دندان از دست رفته باشند ولی هر یک مزایا و معایب و هزینه های متفاوت و مخصوص به خود را دارند.

نشانه های منفی در مورد تبلیغات زرق و برق دار احتیاط کنید، چون می تواند بیشتر یک تبلیغ سوء باشد تا واقعا کیفیت مراقبتی و ممکن است بخواهند از شما هزینه های گزافی بگیرند.

دندانپزشکانی که بیشتر بر روی مواردی مثل دندان پزشکی زیبایی تاکید دارند و یک ویزیت مساوی است با درمان خوب، ممکن است نتوانند مراقبت مناسب و طولانی مدتی را برای درمان شما ارائه دهند و ممکن است شما نتایج خوبی را بدست نیاورید.

کاربرد روتین سداسیون های (آرام بخش های) داخل وریدی یک نشانه ی بد دیگر است، چون این کار بدین معنی است که بیماران در معرض خطرات ناخواسته ای قرار خواهند گرفت. اگر چه بی هوشی عمومی می تواند برای اطفال مناسب تر باشد ، ولی بالغینی که اختلالات تشنجی، و برخی از دیگر وضعیت های بالینی را دارند، و بسیاری از بیماران، در کارهای دندانپزشکی معمولی اصلا به آن نیازی ندارند.

dental-clinics-in-karaj
dental-clinics-in-karaj

درصد کمی از دندانپزشکان تحت حمایت شرکت های تجاری و بدون پشتوانه ی علمی هستند. شما نباید سراغ دندان پزشکانی بروید که ویژگی هایی زیر را دارند:

فروختن ویتامین و سایر مکمل های رژیمی

خود به خود به شما پیشنهاد می کنند که دندان ها را پر کنید و یا دندان هایتان را بردارید تا برای شما روت کانال انجام شود.

در درمان سردرد، کمردرد و درد میوفاشیال و یا مشکلات مفصل فکی گیجگاهی متخصص هستند.

ادعا می کنند که فلوراید خطرناک است.

خود را به عنوان دندان پزشک جامع و یا بیولوژیست معرفی می کنند.

به جای کارهای دندانپزشکی به سراغ تشخیص هایی مثل مسمومیت با فلزات سنگین و یا بیماری های دیگر به جز بیماری های دهان و لثه و دندان و بافت های همراه آن بروند.

راهنمایی های دیگربهتر است مشکلات را با دندانپزشک خانوادگی در میان بگذارید، پیش از آن که به یک مشکل اورژانسی تبدیل شود. وضعیت مطلوب را می توانید با پرسش از دوستان و متخصصین عمومی بخش سلامتی متوجه شوید. توصیه های اضافی را می توانید از انجمن های دهان و دندان و یا دانشکده ی دندانپزشکی (اگر نزدیک شماست) بدست بیاورید.

اقدام مناسب اول اینست که یک ویزیت با یک آشنا انجام دهید تا ببینید که آیا دندانپزشک شما چه شخصیتی دارد. در مورد برنامه درمانی و هزینه ها سوال بپرسید. اکثر دندانپزشکان، بیمارانی را ترجیح می دهند که در ابتدا در مورد هزینه های درمانی با آن ها صحبت می کنند، چون بیماران خودشان در مورد توان اقتصادی خود بیشتر می دانند. اگر برای یک کار دندانپزشکی سنگین هزینه ی زیادی لازم باشد، می توان مشخصی کرد که این هزینه برای چیست و کی باید آن را پرداخت کرد.

تحقیقات بیماران این سوالات را در مورد قضاوت پیرامون مهارت های دنانپزشکان پس از دریافت درمان ارائه می دهد:

وضعیت دندان شما چگونه است؟

آیا کارهای دندانپزشکی باعث تحریک لثه می شود؟

آیا دندان درمان شده شبیه دندان اولیه است؟

آیا می توان به دندان زبان زد و یا از نخ دندان استفاده کرد؟

آیا دندانپزشک زمان می خواهد تا پر کردگی ها را ترمیم کند؟

آیا شما موقع نوشیدن مایعات سرد و گرم احساس درد دارید؟

آیا بقایایی پس از درمان در دهان شما باقی مانده است؟

آیا دندانپزشک از اسپری آب برای خنک کردن دندان ها در زمان دریل کردن استفاده می کند؟

بهترین کلینیک های دندانپزشکی در کرج
بهترین کلینیک های دندانپزشکی در کرج
نظر خود را درباره «بهترین کلینیک های دندانپزشکی در کرج» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین کلینیک های دندانپزشکی در کرج فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.