زمان مطالعه: 1 دقیقه
نحوه تهیه کاپوچینو خوشمزه

نحوه تهیه کاپوچینو خوشمزه

کاپوچینو cappuccino نوشیدنی ایتالیایی اصیل می باشد.

کاپوچینو cappuccino نوشیدنی ایتالیایی اصیل می باشد. مردم ایتالیا ظاهر این نوشیدنی را مشابه راهبان "کاپوچین" می پندارند و می گویند این نوشیدنی به همین دلیل، کاپوچینو نام گرفته است. آسمونی در این بخش طرز تهیه کاپوچینو ، آداب نوشیدن کاپوچینو ، انواع کاپوچینو و مراحل تهیه کاپوچینو را برای شما عزیزان منتشر می کند.

طرز تهیه کاپوچینو

طرز تهیه کاپوچینو
طرز تهیه کاپوچینو 

طرز تهیه کاپوچینو تهیه کاپوچینو بسیار ساده است، می توانید از این نوشیدنی در منزل با موکاپات یا دستگاه اسپرسو ساز لذت ببرید. اسپرسوساز: یک شات اسپرسو بگیرید.موکاپات: یک شات اسپرسو بگیرید. کاپوچینو از یک تناسب تبعیت می کند، تناسب یک سوم تهیه کاپوچینو

  • مرحله اول: یک سوم اول فنجان تان را از اسپرسو پر کنید برای شیرین تر شدن کاپوچینو تان می توانید به آن شکر اضافه کنید اما چندان متداول نیست. به جای اسپرسو از قهوه ترک نیز بعضا استفاده می شود که مرسوم نیست.
  • مرحله دوم: در این مرحله به همان اندازه ای که اسپرسو در فنجان ریخته اید شیر داغ بریزید (جوشیده نباشد).
  • مرحله سوم : زیباترین مرحله اضافه کردن فوم شیر به فنجان تان است آن را با سلیقه و به کمک قاشق روی فنجان قرار دهید. فوم شیر داغ نیز یک سوم پایانی را تشکیل می دهد.

انواع کاپوچینو

انواع کاپوچینو
انواع کاپوچینو

فرق کاپوچینو تر با کاپوچینو خشک تنها در تغییر اندازه فوم با شیر داغ است، یعنی اگر "شیر > فوم" باشد کاپوچینو تر و اگر "شیر < فوم" باشد کاپوچینو خشک نامیده می شود. اما در کاپوچینو "خشک خشک" شیر داغ وجود ندارد و پس از افزودن اسپرسو، کف شیر را به مقدار بیشتر (به نسبت های قبل) اضافه می کنیم. لاته آرت نیز مانند کاپوچینو از ترکیب اسپرسو با شیر تهیه می شود. فنجان های رایج برای این نوشیدنی معمولا پهن و گنجایشی بین 150 تا 180 میلی لیتر دارند، اما بستگی به سلیقه نیز دارد و رایج است که این فنجان ها چینی باشند.

طرز نوشیدن کاپوچینو

طرز نوشیدن کاپوچینو
طرز نوشیدن کاپوچینو

برای نوشیدن کاپوچینو ابتدا کف روی آن را با قاشق بردارید. می توانید برای خوش طعم تر شدن کف شیر، از پودر شکلات و دارچین استفاده کنید. این نکته را فراموش نکنید که با سر کشیدن کاپوچینو ، قهوه اسپرسو از زیر کف شیر عبور می کند و وقتی به انتهای فنجان برسید، فوم شیر ته فنجان باقی می ماند! حالا مشکل، خوردن کف سبکی است که با سروته گرفتن فنجان، پایین نمی آید! "دیگه نمیتونی از کف شیر لذت ببری"

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نحوه تهیه کاپوچینو خوشمزه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نحوه تهیه کاپوچینو خوشمزه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.