زمان مطالعه: 1 دقیقه
کیک ساندویچ خوشمزه و زیبا

کیک ساندویچ خوشمزه و زیبا

مواد لازم کیک ساندویچ:نان تست نرم                              یک بسته کوچککالباس                                    ...

delicious-Sandwich-cake
delicious-Sandwich-cake

مواد لازم کیک ساندویچ:

ابتدا در ظرف سرو دو عدد نان تست را کنار هم گذاشته و روی آن را مایونز زده و کالباس میگذاریم و کمی از سبزیجات ریز شده و گوجه حلقه شده چیده و دوباره همین مراحل را تکرار میکنیم یعنی نان تست،مایونز، کالباس،سبزیجات و گوجه فرنگی . بسته به سلیقه 3 یا 4 لایه این کار را تکرار کرده و در انتها کمی کالباس را ریز خرد کرده به همراه سبزیجات و مایونز خوب مخلوط کرده و تمام سطح نون تست را پوشش میدهیم و روی کیک را به سلیقه خودمون تزیین میکنیم و حداقل 2 ساعت در یخچال قرار میدهیم تا منسجم شود .
نکته : از کالباس خونگی که در دستورات قبلی آموزش داشتیم میتوانید در تهیه این کیک ساندویچ خوشمزه استفاده کنید .
نوش جان?

delicious-Sandwich-cake2
delicious-Sandwich-cake2

نظر خود را درباره «کیک ساندویچ خوشمزه و زیبا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کیک ساندویچ خوشمزه و زیبا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.