زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی دله الی

بیوگرافی دله الی

دله الینام: دله الی (Dele Alli) متولد: 11 آوریل 1996 : میلتون کینز - انگلستانرشته ورزشی: فوتبالپست: هافبک...

نام: دله الی ( Dele Alli )

متولد: 11 آوریل 1996 : میلتون کینز - انگلستان

رشته ورزشی: فوتبال

پست: هافبک هجومی

تیم فعلی: تاتنهام

شماره پیراهن: 20

قد: 188 سانتی متر

درباره دله الی

به گزارش آسمونی ،  دله الی ( 11 آوریل 1996 ) بازیکن فوتبال حرفه ای اهل میلتون کینز انگلستان است که در حال حاضر در تیم تاتنهام در لیگ برتر فوتبال انگلیس و در پست هافبک هجومی بازی می‌کند. دله الی ، زاده و بزرگ‌شده میلتون کینز است و در 11 سالگی به تیم جوانان میلتون کینز دونز پیوست و پنج سال بعد به تیم اول آن ملحق شد. پس از درخشش در این باشگاه او به تیم تاتنهام پیوست تا دوران طلایی خود را در این تیم آغاز کند. او الگوی ورزشی خود را استیون جرارد، بازیکن سابق لیورپول اعلام کرده‌است.

dele-alli
dele-alli

ماجرای چالش جهانی دله الی

چالشی که دله الی به راه انداخت، نه تنها مردم انگلستان بلکه مردم آمریکا و دیگر کشورها را نیز درگیر خود کرد. او با حرکت دست خود، چالشی را به راه انداخته که تقلید آن، از هر کسی بر نمی آید.

چالش دله الی + نحوه اجرای آن

دله الی و ماجرای چالش جهانی ; بیوگرافی + عکس
دله الی و ماجرای چالش جهانی ; بیوگرافی + عکس
ماجرای چالش دله الی از کجا شروع شد ؟ ماجرا از این قرار است که دله الی پس از گلزنی، دستش را با حالتی خاص روی چشمانش قرارداد و عکسی منتشر کرد. سپس این حالت دست توسط چندین بازیکن دیگر از جمله جسی لینگارد تقلید و خیلی سریع جهان گیر شد. تا به ‌حال، افراد زیادی از جمله فرناندو یورنته، هم ‌تیمی سابق الی یا اولی مارس، خواننده مشهور انگلیسی و… با انتشار ویدیوهایی در اینستاگرام، به این چالش پیوستند.
dele-alli
dele-alli

انتشار فیلم غیر اخلاقی از دله الی

فوتبال انگلیس همواره شاهد حواشی زیادی در رابطه با ستاره های خود بوده است اما این بار ستاره ملی پوش تاتنهام قربانی حواشی شده است. انتشار فیلم غیر اخلاقی از دله آلی در اوج حساسیت بازی های لیگ برتر انگلیس و در سالی که جام جهانی در آن برگزار شد ، آینده این بازیکن مستعد را به خطر انداخته است. پیش از این در بازی تیم های ملی انگلیس و اسلواکی هم دیده بودیم که دله الی ، حرکات خارج از عرف و فحاشی انجام دهد که با واکنش گسترده در فضای مجازی همراه شد.

دله الی و ماجرای چالش جهانی ; بیوگرافی + عکس
دله الی و ماجرای چالش جهانی ; بیوگرافی + عکس

دانستنی های زندگی دله الی

دله الی در واقع به عنوان یک هوادار لیورپول بزرگ شده است. استیون جرارد، کاپیتان اسبق لیورپول اسطوره دوران کودکی او است. گزارش هایی رسیده بود مبنی بر این که جان فاشانو بازیکن سابق ای اف ویمبلدون سعی در راضی کردن او بود تا برای تیم ملی نیجریه بازی کند.

dele-alli
dele-alli

علی رغم درخشش دله الی در لیگ جزیره ، پوچتینو فکر می کند که دعوت شدن آلی به تیم ملی بزرگسالان تصمیمی عجولانه از سوی روی هاجسون بوده است. پوچتینو در این باره گفت: باید مراقب بازیکنان جوان باشید. شرایط مشابه شرایط هری کین در فصل گذشته است. کار برای بازیکنانی که در جوانی در لیگ برتر بازی می کنند آسان نیست. ولی دوباره مانند فصل گذشته این تصمیم من نیست. تصمیم روی هاجسون است که می خواهد آلی را دعوت کند. می بینید که او بازیکن با کیفیتی است و بسیار پخته بازی می کند اما در فوتبال شما باید قدم به قدم پیش بروید.  

باشگاه های جوانان

نام تیم سال
سیتی کولتس 2007
میلتون کینز دونز 2011 - 2007

 

باشگاه های حرفه ای

میلتون کینز دونز 2015 - 2011
تاتنهام . . . - 2015
میلتون کینز دونز ( قرضی ) 2018

دله الی و ماجرای چالش جهانی ; بیوگرافی + عکس
دله الی و ماجرای چالش جهانی ; بیوگرافی + عکس

تیم ملی

زیر 17 سال انگلیس 2013 - 2012
زیر 18 سال انگلیس 2014
زیر 19 سال انگلیس 2014
زیر 21 سال انگلبیس 2015
تیم ملی انگلیس . . . - 2015
 
نظر خود را درباره «بیوگرافی دله الی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی دله الی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.