زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی دیپیکا پادوکن

بیوگرافی دیپیکا پادوکن

دیپیکا پادوکن مدل ، رقاص و بازیگر بالیوودی است.
90
دیپیکا پادوکن

بیوگرافی دیپیکا پادوکن

دیپیکا پادوکن مدل ، رقاص و بازیگر بالیوودی , 5 ژانویه 1986 در کپنهاگ دانمارک بدنیا آمد . ازفیلم های او می توان به ام شنتتی ام وچنای اکسپرس و cocktail و Ram-leela اشاره کرد. او عنوان جذاب ترین بازیگر هند را داراست،البته دلیل این نام گذاری رابطه او با چند سوپراستار هند می باشد .

92
دیپیکا پادوکن

زندگی هنری دیپیکا پادوکن

دیپیکا پادوکن فعالیت های مدلینگ خودرا از زمان کالج شروع کرد. در مدت کمی توانست عنوان model of the Year”را بدست بیاورد.بعدها او در موزیک ویدئوی هیمیش ریشمیا با نام “نام هه درا”حضور پیدا کرد.

در سال 2000 دیپیکا نقش کوچکی را در فیلم تامیل زبان Snegithiye بازی کرد.در سال 2006 او اولین فیلم خود را با نام آیشواریا (که فیلمی متعلق به سینمای کاندالا بود)بازی کرد.

در سال2007 هم او فیلم ام شانتی ام را با شاهرخ خان داشت.

93
دیپیکا پادوکن

مردهای زیادی در زندگی دیپیکا بوده اند مانند : اوپن پتل نیهار پاندیا دونی سیدارت مالیا و رنبیر کاپور. دیپیکا را به عنوان برجرات ترین دختر بالیوود میشناسند دختری که نام رنبیر را در پشت گردنش تاتو کرد و هیچوقت هم قصد پاک کردن آن را ندارد.

دیپیکا یکی از بازیگران سرشناس هندی است که با وجود اینکه مدت زیادی نیست در بالیوود مشغول به کار است اما توانسته جوایز زیادی بدست بیاورد و در سال 2014 به عنوان 29امین زن پرقدرت در بین سلبریتی ها معرفی شد .

94
دیپیکا پادوکن

پادوکن در سال 2008 در هنگام فیلم برداری فیلم bachna ae haseeno با بازیگر مقابل رانبیر کاپور وارد رابطه ای نسبتاً طولانی شد، که توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد ، هرچند این زوج چند سال بعد از هم جدا شدند .

95
دیپیکا پادوکن

بسیاری معتقدند که دلیل جدایی این زوج رابطه داشتن کاپور با کاترینا کایف بوده اما این زوج در سال ها ی آینده با هم در فیلم جوانی و دیوانگی شرکت داشتند و رابطه یشان را دوستانه نگه داشتند .

در سال 2013 پادوکن در هنگام فیلم برداری، فیلم Ram-leela شروع به آغاز رابط ی جدیدی با بازیگر مقابل خود رانویر سینگ کرد که سال 2016 با هم ازدواج کردند .

99

96

97

Del6435629

98

 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی دیپیکا پادوکن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی دیپیکا پادوکن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.