زمان مطالعه: 1 دقیقه
ساخت آویز تزیینی زیبا با پارچه

ساخت آویز تزیینی زیبا با پارچه

ساخت کاردستی با پارچه مدل های مختلفی داره که هر کس با توجه به نیازش و همینطور وسایلی که داره یکی از این مدل ها...

decorative-pendant-with-a-cloth(7)
decorative-pendant-with-a-cloth(7)

ساخت کاردستی با پارچه مدل های مختلفی داره که هر کس با توجه به نیازش و همینطور وسایلی که داره یکی از این مدل ها رو انتخاب و مشغول به ساختنش میشه. در این بخش، آسمونی آموزش آویز تزیینی زیبایی رو قرار داده که امیدواریم از این آموزش لذت ببریید.

برای ساخت این نوع کاردستی با پارچه شما میتونید از تکه پارچه هایی که توی خونه دارید و یا لباس های قدیمی که دیگه براتون کاربردی نداره استفاده کنید، علاوه بر پارچه دو تکه کارتن هم لازم دارید. برای شروع ساخت کاردستی پارچه ها رو برش بزنید. عرض پارچه حدود دو یا سه سانتیمتر باشه خوبه، برای طولش هم فرقی نداره و بستگی به اعاد لباس یا پارچه تون داره. بعد از اینکه همه پارچه ها رو برش زدید کارتنی رو که دارید یه شکلی که در تصویر زیر میبینید برش بدید برای این کاردستی دو تکه کارتن کافیه.

decorative-pendant-with-a-cloth
decorative-pendant-with-a-cloth

یکی از برش های پارچه رو مطابق تصویر پایین روی کارتن قرار بدید و بعد اونو با دست نگه دارید و شروع کنید به پیچیدن بقیه پارچه های برش زده بر روی کارتن.

decorative-pendant-with-a-cloth(1)
decorative-pendant-with-a-cloth(1)

decorative-pendant-with-a-cloth(2)
decorative-pendant-with-a-cloth(2)

خب در این مرحله از ساخت کاردستی با پارچه بعد از اینکه تمام سطح کارتن رو با پارچه پوشاندید، خیلی آروم و با احتیاط به کمک یک قیچی بالای اونو دور تا دور برش بزنید.

decorative-pendant-with-a-cloth(3)
decorative-pendant-with-a-cloth(3)

decorative-pendant-with-a-cloth(4)
decorative-pendant-with-a-cloth(4)

حالا وقتشه که کارتن ها رو ازش جدا کنید تا کاردستی تون تکمیل تر شه. فقط توجه داشته باشید که بعد از جدا کردن کارتن ها اون پارچه ایی که اول از همه روی کارتن قرار دادید و جهتش با بقیه پارچه ها فرق داره رو بکشید و بعد گره بزنید.

decorative-pendant-with-a-cloth(5)
decorative-pendant-with-a-cloth(5)

کاردستی ما آماده س، میتونید اونو با پارچه های مختلف و رنگ های زیبا درست کنید و ازش برای تزئین منزل و یا به عنوان دکوری استفاده کنید.

 

برای مشاهده آموزش وسایل تزئینی برای منزل ، بر روی لینک زیر کلیک کنید :

ساخت وسایل تزئینی برای منزل

نظر خود را درباره «ساخت آویز تزیینی زیبا با پارچه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ساخت آویز تزیینی زیبا با پارچه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.