زمان مطالعه: 1 دقیقه
23 تیر، روز گفتگو و تعامل سازنده با جهان

23 تیر، روز گفتگو و تعامل سازنده با جهان

بنا به تصویب اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر شد؛ 23 تیر که مصادف با تصویب برجام است، روز گفتگو و تعامل سازنده با جهان نام گذاری شود.

روز گفت‌ و گو و تعامل سازنده با جهان

این پیشنهادی بود که دکتر حسن روحانی در سالگرد تصویب برجام در جلسه هیئت وزیران مطرح کرد. رئیس‌جمهور پیشنهاد کردند که 23 تیرماه را می‌توان به عنوان روز تعامل با جهان نامید.

حسن روحانی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سالگرد سالگرد تصویب برجام افزود : «جمهوری اسلامی ایران در این روز برای همۀ جهانیان ثابت کرد از لحاظ قدرت سیاسی، آنچنان توانمندی و تبحری در مسایل سیاسی، منطق و موضوعات فنی و حقوقی دارد که می‌تواند برای حل موضوع پیچیده بین المللی با قدرت‌های بزرگ مذاکره کرده و از حق ملت ایران به خوبی دفاع کند . دولت تدبیر و امید در سه سال فعالیت خود دستاوردهای بزرگی داشته است و البته باور دارد که پاسخگویی به همه مطالبات و نیازهای به حق مردم عزیز مستلزم عزم ملی، یکپارچگی و پیگیری اجرای برنامه‌های بلندمدت است. 23 تیرماه ثابت کرد همانطور که در میدان جنگ قادریم در برابر توطئه‌های جهانی بایستیم و با آنها مقابله کنیم و برای ملت پیروزی به ارمغان آوریم، در صحنۀ سیاسی، حقوقی و فنی هم این قدرت را داریم و می‌توانیم از حقوق ملت دفاع کنیم.»

23 تیر ، روز گفتگو و تعامل سازنده با جهان
23 تیر ، روز گفتگو و تعامل سازنده با جهان
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «23 تیر، روز گفتگو و تعامل سازنده با جهان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 23 تیر، روز گفتگو و تعامل سازنده با جهان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.