زمان مطالعه: 2 دقیقه
تخفیف های روز را از کجا ببینیم؟

تخفیف های روز را از کجا ببینیم؟

تخفیف گروهی مفهومی است که این روزها بیشتر از اطرافیان و دوستانمان می شنویم. کار اصلی این دسته از سایت ها و...

تخفیف های روز را از کجا ببینیم؟
تخفیف های روز را از کجا ببینیم؟

تخفیف گروهی مفهومی است که این روزها بیشتر از اطرافیان و دوستانمان می شنویم. کار اصلی این دسته از سایت ها و طراحی سایت به این شکل ارائه خدمات به کاربران با قیمتی کمتر از قیمت معمول میباشد که همین امر به افزایش چشمگیر مخاطبان این سایت ها منتهی شده است. آسمونی در این بخش سایت های ارائه دهنده تخفیف های روز را به شما عزیزان معرفی می کند.

تخفیف گروهی یا Group discounts چیست؟

تاریخچه تخفیف و خرید گروهی

تاریخچه تخفیف گروهی  به  سال 2000 برمی گردد که برای اولین بار سایتی افراد را دعوت میکرد برای فروش کالا وخدمات خود عضو شوند تا زمانی که اعضای خرید یک کالا به حد مشخصی می رسید ، کالای مورد نظر با تخفیف به مشتریان ارائه می شد.البته این سایت همه خدمات و کالا ها را پشتیبانی نمی کرد و درنتیجه به علت عدم توانایی رقابت با سایت های خرید بزرگ و مطرحی چون آمازون با شبکه جهانی خداحافظی کرد.

مفهوم و تعریف تخفیف و خرید گروهی

ایده اصلی این کار از زمانی شروع شد که ارائه دهندگان  کالا یا خدمات به ازای تعداد خرید مشخصی مبلغی به عنوان تخفیف به مشتریان گروهی اش می داد که این امر موجب رشد سریع و استقبالی چشمگیر از این تخفیف و امتیاز ویژه شد. درحقیقت شرکت های واسطی بین خریدار و فروشنده بودند که سود قابل توجهی متوجه آنها بود. بر همین اساس شیوه نوینی از بازاریابی  شکل گرفت  که شرکت های بازاریابی  با جذب مشتریان به سمت سایت های تخفیف گروهی باعث شدند سود تخفیف مستقیما به مشتری برسد.

از سایت های مطرح درزمینه تخفیف گروهی می توان به Groupon اشاره کرد.

day-discounts
day-discounts

خصوصیات و ویژگی های تخفیف گروهی

در حقیقت کاربران به راحتی تنها با یک کلیک صاحب کالای مورد نظر با تخفیف وقیمتی کمتر از بازار می شوند و این مزیت در تکرار خرید آنها از سایت های تخفیف گروهی بسیار کارا و موثر است.

  • عدم محدودیت در تعداد خرید
  • عدم محدودیت در خرید در بازه زمانی مشخص
  • عدم محدودیت در تعداد خریداران
  • عدم محدودیت در نوع و تنوع خرید

بر اساس تحقیقات شرکت طراحی سایت مبنا و آمار گوگل ترند مفهوم تخفیف گروهی در ایران با فاصله ای چشمگیر از بازار جهانی شروع به گسترش کرد.اولین جستجوی این واژه در ایران به سال 2011 برمیگردد در صورتی که در کشور توسعه یافته ای مانند امریکا این آمار متعلق به سال2005 است.

معرفی بهترین سایت‌های تخفیف ایرانی

هنگام مراجعه به مراکز خرید معمولا درخواست تخفیف و قیمتی پایین تر از فروشنده داریم که اگر تعداد خرید بیشتر باشد به تخفیف بیشتری می رسیم این یعنی تخفیف گروهی ! البته نیازی نیست حتما چندین خرید داشته باشید.افزایش تعداد خریداران وظیفه شرکت های بازاریابی است که با سایت هایی با این هدف به جلب مشتریان  بیشتر می پردازند. سایت های ایرانی زیادی در این خصوص فعالیت دارند که می توانید با جستجو در اینترنت با آنها آشنا شوید.

تخفیف های روز را از کجا ببینیم؟
تخفیف های روز را از کجا ببینیم؟

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تخفیف های روز را از کجا ببینیم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تخفیف های روز را از کجا ببینیم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.