زمان مطالعه: 1 دقیقه
داودنژاد دختران 16 تا 18 سال را فراخواند

داودنژاد دختران 16 تا 18 سال را فراخواند

علیرضا داودنژاد برای انتخاب بازیگر فیلم جدیدش «فراری» فراخوان داد.رضا سخایی دستیار علیرضا داودنژاد با...

alireza
alireza

علیرضا داودنژاد برای انتخاب بازیگر فیلم جدیدش «فراری» فراخوان داد.

رضا سخایی دستیار علیرضا داودنژاد با انتشار تصاویر کوتاهی، فراخوانی را برای انتخاب یکی از بازیگران اصلی فیلم «فراری» منتشر کرد.
سخایی در این فراخوان عنوان کرد که داودنژاد برای یکی از نقش‌های اصلی فیلم «فراری» به یک دختر بین 16 تا 18 ساله نیاز دارد.
او از علاقه‌مندان به بازیگری دعوت کرد تا 5 آذر ماه فیلم تست خود را در مدت زمان حداکثر 2 دقیقه به شماره 09036349913 تلگرام کنند. ضمنا کسانی که لهجه شمالی یا گیلکی یاد داشته باشند، در اولویت هستند.
به گفته او، متقاضیان مشخصات خود را در این فیلم ارائه کنند و شماره تماس خود را نیز بگذارند. ضمن اینکه این خط تلفن از ساعت 18 امروز اول آذر ماه فعال می‌شود.
تاکنون حضور محسن تنابنده به عنوان بازیگر اصلی این فیلم، محمود کلاری در مقام مدیر فیلمبرداری، پرویز آبنار به عنوان صداگذار، ایمان امیدواری به عنوان طراح گریم و بابک کریمی به عنوان طراح صحنه، قطعی شده است.
کامبوزیا پرتویی فیلم‌نامه‌ی «فراری» را نوشته که داستان آن درباره‌ی دختری است که از شهرستان به تهران ‌می‌آید و تلاش می‌کند تا با ماشین «فراری» هشت میلیاردی، عکس یادگاری بگیرد.
علیرضا داودنژاد که این روزها «روغن مار» را در گروه «هنر و تجربه» بر پرده دارد، طی دو سال گذشته قصد داشت،«فراری» را مقابل دوربین ببرد که سرانجام طی هفته‌های آینده فیلمبرداری این فیلم را آغاز خواهد کرد و پیش بینی می‌شود برای جشنواره‌ی فیلم فجر آماده شود.
این کارگردان ساخت فیلم‌های چون «نیاز»، «مرهم»، «بچه‌ها بد»، «مصائب شیرین»، «کلاس هنرپیشگی» و ... را در کارنامه هنری‌اش دارد.
پیش‌ تر نیز اصغر فرهادی برای انتخاب بازیگران فیلم جدیدش «فروشنده» چنین فراخوان را منتشر کرد.
 

نظر خود را درباره «داودنژاد دختران 16 تا 18 سال را فراخواند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره داودنژاد دختران 16 تا 18 سال را فراخواند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.