زمان مطالعه: 1 دقیقه
22 مرداد؛ روز تشکلها و مشارکت های اجتماعی

22 مرداد؛ روز تشکلها و مشارکت های اجتماعی

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: روز 22 مرداد ماه به عنوان "روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی" در تقویم رسمی کشور ثبت شد.

مسیح اله سلطانی از نامگذاری روز 22 مرداد ماه بعنوان "روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی" خبر داد و گفت: بنا به درخواست سازهای مردم نهاد در همایش مشترک دولت و تشکل‌های اجتماعی، با پیشنهاد وزارت کشور و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، 22 مردادماه با این عنوان نامگذاری شد. .

وی حمایت از توسعه کمی و کیفی نهادها و تشکل های اجتماعی را از اهداف و اولویت های دولت تدبیر و امید برشمرد و اظهار داشت: ایجاد زمینه های گسترش و تعمیق مشارکت فعالانه تشکل های اجتماعی در فرآیندهای توسعه اجتماعی کشور همواره مورد تاکید دولت بوده است.

وی به مسائل مطرح شده در همایش مشترک دولت و تشکل های اجتماعی در مرداد ماه سال 93 اشاره نمود و یادآور شد: در آن همایش که با حضور ریاست محترم جمهور، اعضای هیئت دولت و با مشارکت بیش از 3هزار سازمان مردم نهاد سراسر کشور برگزار شده بود، دولت در جمع فعالین تشکل های اجتماعی کشور به طرح رویکردهای دولت درخصوص مشارکت های نهادهای اجتماعی پرداخت.

نظر خود را درباره «22 مرداد؛ روز تشکلها و مشارکت های اجتماعی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 22 مرداد؛ روز تشکلها و مشارکت های اجتماعی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.