زمان مطالعه: 1 دقیقه
داش تپه (خدابنده) کجاست ؟

داش تپه (خدابنده) کجاست ؟

داش تپه (خدابنده)-dash tapah داش تپه در شهرستان خدابنده زنجان است. داش تپه در بخش سجاسرود، روستای آقاجری واقع...
داش تپه (خدابنده)-dash tapah
داش تپه (خدابنده)-dash tapah

داش تپه (خدابنده)-dash tapah داش تپه در شهرستان خدابنده زنجان است. داش تپه در بخش سجاسرود، روستای آقاجری واقع شده و این اثر در تاریخ 7 مهر 1381 با شمارهٔ ثبت 6258 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. خدابنده از شمال به شهرستان زنجان و ابهر و از جنوب به شهرستان کبودرآهنگ و بیجار و قسمتی هم از غرب به استان کردستان محدود می‌باشد.

داش تپه (خدابنده) کجاست ؟
داش تپه (خدابنده) کجاست ؟

شهرستان خدابنده از 4 بخش مرکزی، افشار، بزینه رود و سجاسرود و 232روستا و 33روستای خالی از سکنه تشکیل شده ‌است. آب و هوای روستاهای خدابنده، کوهستانی است. با توجه به شرایط خاص کوهستانی می‌توان آب و هوای آن را اقلیم معتدل کوهستانی نیز به شمار آورد. خصوصیات این آب و هوا، گرمای شدید دره‌ها در تابستان و اعتدال آنها در زمستان و بر عکس سرمای شدید مرتفعات در زمستان و اعتدال آن در تابستان است.  

زرین رود یا زرین آباد زنجان کجاست

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «داش تپه (خدابنده) کجاست ؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره داش تپه (خدابنده) کجاست ؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.