زمان مطالعه: 3 دقیقه
داریان شیرازی ؛ ثروتمندترین جوان ایرانی

داریان شیرازی ؛ ثروتمندترین جوان ایرانی

بیش تر مردم زندگی حرفه ای خودشان را با کار در مشاغل فست فود یا خرده فروشی شروع می کنند اما در دنیای بزرگی که...

بیش تر مردم زندگی حرفه ای خودشان را با کار در مشاغل فست فود یا خرده فروشی شروع می کنند اما در دنیای بزرگی که ما در آن زندگی می کنیم کسانی هم هستند که از کودکی فکر های بزرگی در سر دارند و با سعی و کوشش و توکل به خدا در رسیدن به اهدافشان پافشاری می کنند و با اعتماد به نفس به خواسته هایشان هم می رسند. داریان شیرازی یک جوان ایرانی است که  سال 2013 در جهان به عنوان یکی از سه جوان ثروتمند دنیا معرفی شد. اگر او با ناملایمات و سختی های زندگی دست و پنجه نرم نمی کرد و در مقابل مسائل زندگی شکست می خورد این کار مهم میسر نمی شد. داریان در سال 1367 به دنیا آمد. پدرش ایرانی و مادرش آمریکایی است. او در سال 82 در سن 15 سالگی به فکر یک کار بزرگ افتاد. کاری که بتواند هم منبع در آمد خوبی برای او باشد و هم از لحاظ علمی سطح فکری او را بالا ببرد. به دنبال این فکر و تحقیقات گسترده ای که انجام داد، اقدام  به خرید قطعات کامپیوتر به صورت عمده از آسیا کرد و بازاریابی آن ها را در «eBay»  انجام می داد. ( «eBay») سایتی است که به همگان این قدرت را می دهد که در عین حال که فروشنده هستند خریدار نیز باشند. بسیاری از فروشندگان این فضا طی مدت زمانی مشخص کالای خود را به حراج می گذارند. داریان با عضویت در این سایت توانست در مدت زمان کوتاهی آن چنان فروش بی سابقه ای را ایجاد کند که “سایت غول آسای حراج آنلاین “خیلی زود به او پیشنهاد کار آموزی در دوره مهندسی را داد. او در طی 2 سال کار در این سایت توانست تجربیات و سطح علمی بسیار بالایی در زمینه رایانه و برنامه نویسی کسب کند و پس از آن به دنبال فرصت های دیگر رفت. در سال 84 اولین کار آموز استخدام شده در فیس بوک  و جزء کارمندان اولیه این سایت شد و نزدیک خانواده اش در شهر پالو آلتو، کالیفرنیا مشغول به کار شد و تحصیلات و کارش را تا دو سال با این سایت ادامه داد. خانواده داریان در این زمان اصرار داشتند که او  تحصیلات دانشگاهی را ترک کند. پس از یک سال از دانشگاه بروکلی کالیفرنیا بیرون آمد و به چند کشور سفر کرد.

داریان شیرازی ؛ ثروتمندترین جوان ایرانی
داریان شیرازی ؛ ثروتمندترین جوان ایرانی

در سال 87 شرکت Fwix  را در سانفراسیسکو راه اندازی کرد. این شرکت با بررسی وب سایت های مختلف، اخبار، حوادث، بررسی موقعیت و مختصات مکان ها را در دیگر رسانه های اجتماعی انجام می داد و با صدور مجوز اطلاعات به ناشران مطبوعات و توسعه دهندگان نرم افزار، تجارت جهانی وسیعی را آغاز کرد. او به این کار بسنده نکرد و فکر توسعه کار خود را در سر داشت. شرکت گوگل در سال 2012  برای راه اندازی شرکت مشترک تجارت اطلاعات به او یک پیشنهاد 35 میلیون دلاری داد اما او این پیشنهاد را رد کرد و بلافاصله شرکت  Raduis Intelligence را راه اندازی کرد تا در پایگاه داده های محلی انبوه خود اعمال نفوذ بیش تری  داشته باشد و بتواند اطلاعات و زمان واقعی بهتری را برای تیم های فروش تامین کند. از این طریق بازار تجارت کوچک جهانی را مورد هدف قرار می داد. راه اندازی این شرکت، داریان را به هدفش که ساخت پایگاه فروش هوشمند بود نزدیک تر کرد. شرکت تجاری داریان به تیم های فروش، در دنیای مجازی، قدرت اطلاعاتی بیش از 26 میلیون تجارت کوچک آمریکا را می دهد که داده ها را از منابع وب جداگانه بگیرند و فرصت های مناسب را برای شرکت های جدید و تازه تاسیس تخمین بزنند و  علاوه بر آن نرم افزارهای پیشرفته را شناسایی و به نسل نو منتقل کنند. کارمندان این شرکت می توانند طبق اطلاعات دقیق و به روز، فهرست هایی که شامل مکان، فعالیت وب، مصرف کننده ها، رتبه بندی آن ها، هزینه تبلیغات و در آمد ها است را با توجه به فیلتر های موجود گرد آوری کنند و به شرکت های دیگر ارائه دهند. علاوه بر این به اطلاعات به روز تجارت مانند شماره تلفن، آدرس اینترنتی، اسامی مالکان، سر شماری کارفرما ها و در آمدها دسترسی دارند. در واقع شرکت داریان با جمع آوری و ساماندهی داده ها در فضای مجازی، دسترسی به کسب و کارهای کوچک را برای کمپانی ها، تیم های فروش و بازاریاب ها راحت تر کرده است. او هم اکنون 26 سال دارد و ساماندهی اطلاعات و به‌روزرسانی بیش از 20 میلیون شرکت کوچک را در آمریکا انجام می‌دهد. داریان علاوه بر این که میزان خالص درآمد شرکتش را فاش نمی کند قصد دارد فروشش را با کشف روش های جدید و موثر سه برابر کند.

نظر خود را درباره «داریان شیرازی ؛ ثروتمندترین جوان ایرانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره داریان شیرازی ؛ ثروتمندترین جوان ایرانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.