خرید اینترنتی گوسفند زنده، گاو و همچنین بز و دیگر حیوانات مسلما باعث سهولت کار برای ما شده است و توانسته است ما را از شر ترافیک خیابان های تهران و دیگر شهرهای ایران خلاص کند. در این برهه زمانی و شیوع ویروس کرونا و حساسیت های این بیماری قطعا رفت و آمد در خیابانها سخت شده است حال فکر کنید بخواهید برای خرید گوسفند زنده و دیگر دام ها و حیوانات خانگی بخواهید به مراکز فروش دام، حیوانات و پرندگان بروید قطعا حوصله این کار را ندارید اما اگر سایتی باشد که معتبر باشد و بتوانید به قیمت روز بخرید خیلی به سود شماست. سایتهای زیادی در زمینه خرید و فروش دام زنده و حیوانات خانگی چون خرگوش، ماهی، سگ، گربه فعالیت می کنند اما هر کدام یک سری مشکلات دارند و تنها در زمینه فروش یک حیوان هستند اما دامداری یک سایت تخصصی در زمینه فروش دام و حیوانات زنده است که روزانه صدها آگهی دریافت می کند.

قیمت دام زنده همیشه در سایت دامداری درج می شود

در سایت دامداری نه تنها روزانه کلی آگهی فروش دام، حیوانات منتشر می شود بلکه در قسمت بلاگ به درج مقالات دامداری و همچنین دیگر حیوانات پرداخته شده است تا شما بتوانید دانش خود را بالا ببرید و البته مهمترین آن درج قیمت گوسفند زنده است که روزانه به روز رسانی می شود تا شما بتوانید قیمت دام زنده در شهر خود را مشاهده کنید و با توجه به قیمت اقدام به خرید دام کنید.

گوسفند زنده، دام و حیوانات به قیمت روز و بدون واسطه بخرید
گوسفند زنده، دام و حیوانات به قیمت روز و بدون واسطه بخرید

خرید و فروش مرغ و خروس محلی در تهران و سراسر ایران

شاید با وجود خواص و فواید گوشت گوسفند، گوساله باز توانایی خرید دام زنده نداشته باشید و ترجیح دهید مرغ و خروس زنده و محلی را خریداری کنید که گوشت تازه ای داشته باشند. کافیه به سایت دامداری بروید و آگهی های این دسته را مشاهده کنید. البته در سایت دامداری کلی مرغ و خروس زینتی نظیر سبرایت، مینیاتوری، سلطان، لهستانی و برهما، ایام سمانی وجود دارد که می توانید با خرید آن اقدام به پرورش مرغ وخروس کنید.

برای خرید گوسفند زنده سایت دامداری بهترین انتخاب است
اگر به شغل گوسفند داری مشغول هستید و قصد جایگزین کردم گوسفندان جوان و حذف گوسفندان قدیمی دارید کافیه به سایت دامداری مراجعه کنید شما می توانید تمامی گوسفندان را از دامدار خریداری کنید و با حذف واسطه و دلال عملا می توانید به قیمت پایین تری گوسفندان را خریداری کنید.


از جمله خدماتی که سایت دامداری در زمینه فروش دام زنده به شما می دهد:
1. خرید و فروش گوسفندان چند قلوزا چون افشاری، شال، مهربانی، رومانوف، سافولک
2. خرید و فروش بزهای چند قلوزا و ایرانی چون نجدی، عدنی، تالی
3. خرید و فرش بزهای شیری و مشهور سانن و آلپاین که اندازه یک گاو شیر میدهند.
4. خرید و فروش انواع گاوهای شیری و گوشتی مشهور چون هلشتاین، سمینتال، جرسی، گرنزی

گوسفند زنده و مستقیم به قیمت پایین و روز بخرید
اینکه کلی وقت بذارید و در اینترنت مراکز معتبر فروش دام زنده را پیدا کنید و سپس ازمیان ترافیک خیابان بگذارید و به صورت حضوری اقدام به خرید گوسفند زنده کنید کاملا منطقی نیست نه تنها وقت شما گرفته می شود بلکه ساعات زیادی باید در ترافیک خیابان های شلوغ شهرتون سپری کنید.

با ورود به سایت دامداری و انتخاب شهر خود به راحتی می توانید گوسفند، بز و حتی گاو را به قیمت پایین خریداری کنید.

1. خرید به پایین ترین قیمت و مستقیما از دست دامدار
2. امکان انتخاب دام به وزن های مختلف دارید
3. امکان خرید گوسفند زنده سالم که از دامداری و به صورت مستقیم خواهید خرید.
4. صرفه جویی در وقت
5. ارسال قصاب همراه با گوسفند و خرد کردن گوشت گوسفند

اگر به دنبال سگ نگهبان هستید به جای خوبی آماده اید
انواع نژاد سگ های ژرمن، دوبرمن، هاسکی و نژاد ایرانی چون سرابی در ایران وجود دارد که باب نگهبانی هستند. اگر میخواهید یک سگ خوب برای ویلا یا گله خود خریداری کنید سایت دامداری بهترین گزینه است.

گربه های ناز و پرشین
بهرحال هر کسی عاشق یک نوع حیوان است اما عاشقان گربه های نازو زیبا چون پرشین، اسکاتیش، چین چیلا و نژادهای خوب ایران و جهان را می توانید در سایت damdary.com مشاهده کنید.

damdary-com
damdary-com

فروش پرندگان آواز خوان و سرگرم کننده
آواز خوان مرغ عشق و سهره قناری هر کسی را به وجد خواهد آورد بخصوص اینکه در کنار این پرندگان بخواهید مینای سخنگو و طوطی بخرید که با یادگیری کلمات بتوانند کلی شما را بخندانند و سرگرم تون کنند. کلی جوجه قناری، طوطی از دسته ملنگو، کاسکو، کاکادو در این سایت منتشر می شود.

انتشار مقالات دامداری و بالا بردن سطح دانش شما
اگر گوسفند شما دچار انواع بیماری های گیجی، آنتروتوکسمی، اسیدوز و بیماری های شایع دیگر چون تب برفکی شده و نمی دانید چکار کنید و به دامپزشک دسترسی ندارید کافیه به سایت دامداری بروید و مقالات آنرا بخوانید. نه تنها شما می توانید در مورد انواع بیماری های دامهای مختلف چون گوسفند، بز و گاو در این سایت بخوانید بلکه در مورد حیوانات دیگری چون اسب، سگ و گربه و حتی ماهی و جوجه پرنده و مرغ و خروس می توانید مقالات مرتبط بخوانید و سطح دانش خود را بالا ببرید.

1. اطلاع از انواع بیماری های گوسفند، گاو و بز و نحوه مراقبت از آنها
2. آشنایی با خوراک دام و نحوه تغذیه کردن آنها
3. آشنا شدن با انواع نژاد گوسفندان ایرانی و جهان و انتخاب و خرید گوسفند زنده با توجه به شرایط آب و هوایی شما
4. پرورش گوسفند و گاو و بز به صورت صنعتی و خارج شدن از روش های قدیمی و بی اثر
5. افزایش بازدهی و سود بالا در شغل دامداری و گاوداری با خواندن مقالات درجه یک و استفاده از آن در شغل خود
6. آشنای با انواع بیماری های حیوانات خانگی چون سگ و گربه، خرگوش؛ همستر
7. مراقبت از پرنده خانگی و پرورش جوجه پرنده و فروش آن به قیمت بالا

کسب درآمد از سایت دامداری
اگر دامدار هستید یا به شغل های مختلف چون پرورش حیوانات سگ و گربه و پرندگان مشغول هستید کافیه به سایت دامداری بیایید و به صورت رایگان آگهی خود را درج کنید در کمترین زمان می توانید دام و حیوان خود را به قیمت خوب بفروشید.
توانایی خرید دام زنده و حیوانات خانگی به قیمت پایین تر از بازار در سایت دامداری وجود دارد و بدون نگرانی میتوانید دام و حیوانات سالم از سایت دامداری خریداری کنید.

نظر خود را درباره «گوسفند زنده، دام و حیوانات به قیمت روز و بدون واسطه بخرید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره گوسفند زنده، دام و حیوانات به قیمت روز و بدون واسطه بخرید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.