زمان مطالعه: 3 دقیقه
تور کوبا

تور کوبا

کوبا یکی از کشورهای زیبای قاره آمریکا است که مکان های دیدنی زیادی دارند و هر ساله میزبان جمع کثیری از...

تور کوبا
تور کوبا
کوبا یکی از کشورهای زیبای قاره آمریکا است که مکان های دیدنی زیادی دارند و هر ساله میزبان جمع کثیری از گردشگران از سراسر جهان است. آسمونی در این بخش برای شما عزیزان به ویژه برای کسانی که قصد سفر به کوبا با تور را دارند، راهنمای تور کوبا، نکاتی در مورد تور کوبا، جاذبه های تور کوبا، مکان های تور کوبا و اطلاعات تور کوبا را منتشر می کند.

تور کوبا

با شنیدن اسم کوبا ناخداگاه ذهن ها سمت ماشین های رنگی و قدیمی دهه 50 میلادی می رود ماشین هایی که شاید هیچ کس فکرش را هم نمی کرد روزگاری تبدیل به نماد و جاذبه گردشگری منحصربفرد این کشور شوند. شهرهای زیبایی مثل هاوانا، سواحل شنی سفید و مناظر طبیعی زیبای این کشور گردشگران زیادی دارد که اصلی ترین منبع درآمد آن هستند. با راهنمای سفر به کوبا با الی گشت همراه باشید.

مکان های جذاب برای بازدید در تور کوبا

کوبا کشوری است که از مجمع الجزایری در دریای کارائیب تشکیل شده و پایتختش هاوانا است. این کشور که حدود 11 میلیون جمعیت دارد در سال 1492 توسط کریستف کلمب کشف شد. کوبا بزرگ ترین جزیره کارائیب است و در بین دریای کارائیب و اقیانوس اطلس شمالی در 145 کیلومتری کی وست، بین جزایر کیمن و باهاما قرار دارد. این کشور در غرب هایتی، شرق مکزیک و شمال غربی جامائیکا ست.

آب و هوای کوبا

بیشتر مناطق کوبا به دلیل وزش بادهای بسامان و جریان های ساحلی گرم آب و هوای گرمسیری دارند. در هاوانا که بیشترین تعداد گردشگر را دارد میانگین دما در دی و بهمن 22 درجه و در مرداد 28 درجه سانتی گراد است. در این شهر دما معمولا به زیر 10 درجه سانتی گراد نمی رود.



cuba-tour
cuba-tour
ساحل وارادرو

اطلاعات ضروری درباره تور کوبا

واحد پول کوبا: واحد پول این کشور پزو (Peso) است و با CUP نشان داده می شود.

زبان کوبا: زبان رسمی کوبا اسپانیایی است اما با آن زبانی که در اسپانیا صحبت می شود کمی فرق دارد. آن ها معمولا بخش آخر کلمات و حرف S را تلفظ نمی کنند.

فرودگاه کوبا: فرودگاه بین الملی خوزه مارتی مهمترین فرودگاه کوبا است و در 15 کیلومتری جنوب غربی هاوانا قرار دارد.

اختلاف ساعت کوبا با ایران: ساعت در کوبا 8 ساعت و نیم از ایران عقب تر است.

شهرهای مهم کوبا

هاوانا: پایتخت و بزرگ ترین شهر این کشور است و حدود 2 میلیون جمعیت دارد.

باراکوآ (Baracoa) : شهر ساحلی و اولین پایتخت کوباست.

پینار دل ریو (Pinar del Rio) : این شهر در غرب کوبا در منطقه بزرگ پرورش تنباکو قرار دارد و مرکز صنعت سیگار به حساب می آید.

سانتیاگو کوبا تور کوبا: دومین شهر بزرگ کوبا و از شهرهای ساحلی و زیباست.

جاذبه های تور کوبا

هاوانای قدیم در تور کوبا: هاوانای قدیم تکه ای از تاریخ کوباست و آنقدر جذاب است که در لیست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. با قدم زدن بر روی خیابان های سنگفرش و تماشای ساختمان های باروک و نئوکلاسیک به آسانی می توانید تصور کنید که کوبا در 200 سال پیش چه ظاهری داشته است.

ساحل وارادرو در تور کوبا (Varadero): وارادرو یکی از معروف ترین مقاصد ساحلی کوباست. این ساحل در شبه جزیره هیکاکوس قرار دارد و درختان نخل و سواحل سفیدش گردشگران زیادی را به این محل می کشاند.



Huevos habaneros

هزینه های کلی در تور کوبا

هزینه غذا در تور کوبا: هزینه غذا در رستوران های ارزان قیمت برای یک نفر 5 دلار و در رستوران های با درجه متوسط برای دو نفر حدود 15 دلار است.

هزینه حمل و نقل در تور کوبا: برای خرید بلیط یک طرفه وسایل حمل و نقل باید 0٫4 دلار هزینه کنید. قیمت تاکسی چندان گران نیست، ورودی آن 0٫8 دلار است و به ازای هر یک کیلومتر 0٫5 دلار به آن اضافه می شود.

غذاهای کوبا

کراکت پنیری: کوبا در دنیا به داشتن کراکت های پنیری و خوشمزه معروف است. این کراکت ها توپ های پنیری و سوخاری هستند که داخل آن ها با کمی ژامبون پر می شود.

Huevos habaneros: همان نیمرو است که بر روی آن سس سوفریتو ریخته می شود این سس با گوجه فرنگی، پیاز، سیر و فلفل درست می شود.

 

نظر خود را درباره «تور کوبا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تور کوبا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.