زمان مطالعه: 2 دقیقه
8 نکته در دکوراسیون خلاق اداری برای بهره‌وری حداکثری

8 نکته در دکوراسیون خلاق اداری برای بهره‌وری حداکثری

آسمونی، این نکته بر کسی پوشیده نیست که دکوراسیون داخلی محیطی که در آن هستید نقش مهمی در روحیه و اجساسات شما...
آسمونی، این نکته بر کسی پوشیده نیست که دکوراسیون داخلی محیطی که در آن هستید نقش مهمی در روحیه و اجساسات شما دارد، اما آیا می دانید که همچنین می تواند باعث افزایش کارآیی شما گردد؟

همراه آسمونی باشید تا با 8 ایده ساده و اقتصادی برای طراحی دکوراسیون اداری که موجب بالا رفتن انرژی و انگیزه و در نتیجه افزایش کارآیی شما یا کارمندانتان می شود آشنا شوید.

دکوراسیون خلاق اداری
دکوراسیون خلاق اداری
دکوراسیون خلاق اداری

1 - روشنایی حداکثری

بهینه سازی روشنایی یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش انرژی و کاهش فشار روی چشم است که در اثر تلاش برای خواندن با نور کم حاصل می شود. اگر قادر هستید، نور طبیعی محیط کار را با استفاده از پنجره‌های شفاف و بی رنگ به جای پنجره‌های مات و کدر به بیشترین مقدار برسانید. اما اگر کنترل محدودی بر نور طبیعی دارید، انتخاب لامپ‌های رنگ روشن باعث افزایش انرژی شما خواهد شد.

دکوراسیون خلاق اداری
دکوراسیون خلاق اداری
دکوراسیون خلاق اداری

 

2- مینیمالیسم

زیبایی شناسی مینیمالیستی فضای کار شما را شیک و صمیمی می کند. همچنین انجام کارها را آسان تر می کند.

3 - رنگ های الهام بخش

وجود رنگ باعث افزایش پتانسیل بهره وری می شود. بر اساس مطالعات، رنگ های طیف آبی، ذهن را تحریک می کنند، رنگ زرد الهام بخش خلاقیت است و سبز باعث احساس آرامش می شود، البته این می تواند از فرد به فرد متفاوت باشد. همچنین می توانید رنگها را بر اساس سلایق شخصی هر جا که بخواهید ترکیب کنید.

8 نکته در دکوراسیون خلاق اداری
8 نکته در دکوراسیون خلاق اداری
8 نکته در دکوراسیون خلاق اداری

4 - عطرهای تسکین دهنده

به عطر‌ها و رایحه‌های فضای کار توجه کنید. رایحه نعنایی برای انرژی بخشی و سرزندگی استفاده می شود. در حالی که عطر مرکبات برای آرام بخشی و کاهش استرس کاربرد دارد.

5 - سبز و زنده

استفاده از گل و گیاهان در محیط کار علاوه بر تصفیه و سالم سازی هوا موجب ایجاد احساس دلپذیری و خوشی می شود.

پیام‌های انگیزشی
پیام‌های انگیزشی
پیام‌های انگیزشی

 

6 - پیام‌های انگیزشی

هنگامی که شما احساس بی حوصلگی می کنید، این کار نه تنها باعث می شود که کارآیی تان پایین بیاید بلکه باعث کاهش انگیزه نیز هست. به همین دلیل اضافه کردن چند قطعه یا تابلو برای نشان دادن پیام های انگیزشی می تواند تاثیر جدی بر بازدهی روزانه شما داشته باشد.

7 - ذخیره سازی عملی

استفاده از جعبه های ذخیره سازی منظم و مرتب برای چیزهایی مانند لوازم اداری، کاغذ‌ها و غیره باعث افزایش فضای قابل استفاده و دسترسی راحت تر به لوازم می شود.

برد تصویری
برد تصویری
برد تصویری

8 - بُرد تصویری الهام بخش

استفاده از یک برد یا تابلوی دیواری که اهداف و برنامه‌های آینده به صورت عکس و پیام روی آن چسبانده می شود موجب افزایش قدرت بهره‌وری و انگیزه می شود.

اختصاصی آسمونی

 
نظر خود را درباره «8 نکته در دکوراسیون خلاق اداری برای بهره‌وری حداکثری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 8 نکته در دکوراسیون خلاق اداری برای بهره‌وری حداکثری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.