زمان مطالعه: 2 دقیقه
سریال سقوط بر روی تو

سریال سقوط بر روی تو

بسیاری از فراری های اهل کره شمالی، دقت و توجه این سریال به جزئیات در به تصویر کشیدن زندگی روزمره مردم کره شمالی را ستوده اند.

سریال سقوط بر روی تو یکی از سریال های جذاب کره جنوبی است. شاید بارها شنیده اید که بازیگران یک فیلم یا سریال، بعد از اتمام فیلمبرداری به یکدیگر علاقمند می شوند و حتی ازدواج می کنند. با آسمونی باشید تا با سریال «سقوط بر روی تو» آشنا شوید و همینطور با دو بازیگر اصلی سریال، که عاشق هم شدند.

بازیگران اصلی این سریال، هیون بین و سون یه جین هستند. آنها پس از اتمام سریال در سال 2020 به یکدیگر علاقمند شدند و در فوریه 2022 اعلام کردند که ازدواج خواهند کرد.

سریال سقوط بر روی تو

معرفی سریال سقوط بر روی تو
سریال سقوط بر روی تو

سقوط بر روی تو (Crash Landing on You) یکی از سریال های جذاب کره جنوبی است. این سریال از دسامبر 2019 تا فوریه 2020 از شبکه tvN پخش شده است. کارگردان Lee Jeong hyo است و نویسنده ی سریال هم Park Ji eun می باشد.

داستان سقوط بر روی تو

crash-landing-on-you
crash landing on you

سریال Crash Landing On You داستان یک زن نجیب زاده اهل کره جنوبی به نام سون سی ری (سون یه جین) را روایت می کند که برای تبلیغ و ژست های خاص خودش، سوار بر پاراگلایدر می شود ولی وزش ناگهانی باد باعث می شود اشتباها از مرز کره شمالی گذشته و در خاک این کشور فرود می آید.

او در ادامه توسط یک افسر ارتش کره شمالی به نام ری جئونگ هیوک (هیون بین) پیدا شده و به جای تحویل دادن وی، تصمیم می گیرد به او کمک کند که به کشورش کره جنوبی برگردد و در این گیرودار عاشق او هم می شود. قسمت های مختلف سریال، بسیار جذاب پیش می رود. ژانر سریال، رمانتیک، کمدی و درام است. انتخاب بازیگران، یکی از دلایل موفقیت این سریال است.

بسیاری از فراری های اهل کره شمالی که به بخش جنوبی شبه جزیره کره فرار کرده اند، دقت و توجه این سریال به جزئیات در به تصویر کشیدن زندگی روزمره مردم کره شمالی را ستوده اند. جالب اینکه حتی یک فراری اهل کره شمالی در نوشتن سناریوی این سریال نیز نقش داشته است.

عشق سون یه جین و هیون بین

معرفی سریال سقوط بر روی تو
سون یه جین و هیون بین

پس از پایان سریال، دو بازیگر اصلی سقوط بر روی تو (سون یه جین و هیون بین) به یکدیگر علاقمند شدند. آنها ابتدا مخفیانه در رفت و آمد بودند تا اینکه ژانویه 2021 عشق آنها رسانه ای شد و خودشان تایید کردند که احساس عمیقی بین شان پیش آمده و به یکدیگر عشق می ورزند. فوریه 2022 هم اعلام شد که ازدواج خواهند کرد.

crash-landing-on-you
سون یه جین

سون یه جین 11 ژانویه 1982 در شهر دگو کره جنوبی بدنیا آمد. سون یه جین از محبوب ترین بازیگران فیلم و سریال کره ای است چنان که نام او در فهرست 10 بازیگر برتر سریال کره ای است.

معرفی سریال سقوط بر روی تو
هیون بین

هیون بین 25 سپتامبر 1982 میلادی در سئول کره جنوبی به دنیا آمد. وی به سبب ایفای نقش اول مرد در درام های کره ای سامسون (2005) و باغ مخفی (2011-2010) شناخته شده است.

crash-landing-on-you
سریال سقوط بر روی تو
معرفی سریال سقوط بر روی تو
هیون بین در سریال سقوط بر روی تو
crash-landing-on-you
سون یه جین در سریال سقوط بر روی تو
معرفی سریال سقوط بر روی تو
هیون بین و سون یه جین در  سریال سقوط بر روی تو

 

نظر خود را درباره «سریال سقوط بر روی تو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سریال سقوط بر روی تو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.