زمان مطالعه: 3 دقیقه
فیلیپ کوتینیو ؛ نماد بارز از اینجا رانده از آنجا مانده

فیلیپ کوتینیو ؛ نماد بارز از اینجا رانده از آنجا مانده

تیم لیورپول در حال به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید که فیلیپ کوتینیو مهاجم گذشته این تیم در تیم حریف حضور...
تیم لیورپول در حال به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید که فیلیپ کوتینیو مهاجم گذشته این تیم در تیم حریف حضور داشت .

فیلیپ کوتینیو ؛ نماد بارز از اینجا رانده از آنجا مانده
فیلیپ کوتینیو ؛ نماد بارز از اینجا رانده از آنجا مانده


به گزارش ورزشی آسمونی ، فیلیپ کوتینیو را می توان بازنده اصلی بازی دو تیم لیورپول ، بارسلونا دانست . این مهاجم برزیلی مطمئنا اگر می دانست بعد از پیوستنش به باشگاه بارسلونا ، به مدت دو سال پیاپی تیم سابقش به فینال لیگ قهرمانان اروپا می رسد و تیم فعلی اش به طرز بسیار بدی متحمل شکست میشود ، به هیچ وجه لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک نمی کرد .

وقتی خبر پیوستن فیلیپ کوتینیو به تیم بارسلونا با مبلغ بسیار بالای 160 میلیون یورو به گوش رسید ، همه از قوی ترین بارسلونای تاریخ صحبت می کردند و امید ها و آرزو های خود را برای کسب سه گانه و شش گانه معطوف بارسلونا می کردند اما نتایجی که رقم خورده است 180 درجه با تمام چیز هایی که در باورمان بود متفاوت است .

مطمئنا فیلیپه کوتینیو آن بازیکنی نبوده است که بسیار پزش را دادند ! حتی یورگن کلوپ باید از جدایی او از تیم و پیشرفت و جهش تیمش بسیار خرسند باشد . آسمونی ، چیزی که از فیلیپ کوتینیو در این فصل لالیگا دیدیم کاملا با آنچه می بایست تفاوت داشت . تمامی حرکات کوتینیو به شوت های بیرون محوطه منتهی می شد و اصلا در حد و اندازه های بارسلونا ظاهر نشده ، حداقل تا به امروز !

coutinho-wasnt-what-barcelona-needed-over-neymar
coutinho-wasnt-what-barcelona-needed-over-neymar


به ثمر رساندن تنها 1 گل در 22 بازی آخر این تیم نشان از ضعف و عدم هماهنگی این بازیکن با ترکیب بارسلونا دارد . اگر چه این مهاجم کوتاه قامت موفق شده در برابر لیون ، یونایتد و تاتنهام گلزنی کند اما باز هم فکر فروش این بازیکن در سر بسیاری از طرفداران بارسلونا پرورانده شده است .

کمی روی مبلغ 160 میلیون یورو تفکر کنید . آسمونی ، حال شما را با مبالغ خرید آرتور ملو و دی یانگ تنها می گذارم ! برای خریدن آرتور ملو که به مراتب بسیار مفید تر و کار آمد تر از کوتینیو برای ترکیب بارسلونا است تنها مبلغ 31 میلیون یورو + 9 میلیون پاداش متغیر در نظر گرفته شده بود چیزی در حدود 40 میلیون یورو !

دی یانگ ، هافبک ارزنده و خوش آتیه تیم آژاکس ، تنها به مبلغ 75 میلیون یورو + 11 میلیون یورو متغیرات به باشگاه بارسلونا پیوسته است ! جمع تمامی مبالغ خرج شده برای این دو بازیکن چیزی در حدود 126 میلیون یورو می شود !

کمی بیشتر فکر کنید ! با 160 میلیون یورو چه کار هایی که نمی شد کرد ! آیا واقعا خریدن کوتینیو آن قدر ها هم که بارتومئو فکرش را میکرد می ارزید ؟! مسلما خیر !

با توجه به مشکلات پدید آمده و باخت های تیم بارسلونا در لیگ قهرمانان ، شاید وقت آن رسیده باشد که سرو سامانی به این تیم داده شود ! کوتینیو میتواند گزینه بسیار مناسبی برای سران باشگاه جهت فروش باشد !

فیلیپ کوتینیو ؛ نماد بارز از اینجا رانده از آنجا مانده
فیلیپ کوتینیو ؛ نماد بارز از اینجا رانده از آنجا مانده


بعد از پیوستن نیمار به پی اس جی ، هیچ چیز همانند سابق نشده است ! ضعف تیم بارسلونا از نقطه وینگر چپ کاملا مشهود است ! کوتینیو در دیدار رفت و برگشت در برابر لیورپول ، تنها 1 خلق موقعیت را به ثبت رسانیده که به عنوان یک وینگر اصلا رکورد مناسبی به نظر نمی رسد !

در مجموع دو بازی کوتینیو تنها 3 دریبل داشته که هر سه تای آنها را نیز در نبرد های تن به تن مغلوب شده است ! شاید تیم بارسلونا بتواند با فروش کوتینیو و قرار دادن دمبله به جای او در ترکیب و استفاده از مالکوم ، تا حدودی شرایط را بهتر کند . حداقل از دیگر خرید این تیم ( یا بهتر است بگوییم هایجک این بازیکن از آ اس رم ) در تیم استفاده خواهد شد .

به هر حالی که شده شاید فیلیپه کوتینیو باید به فکر مقصد جدیدی برای خود باشد . انتقالش از لیورپول به بارسلونا اصلا آن چیزی نبوده است که هواداران بارسلونا را خوش حال کرده باشد ! آن همه مشکلات و درگیری ها سر به خدمت گرفتن او و در عوض عملکرد ضعیف او در خط حمله می بایست برطرف شود .

 

اختصاصی آسمونی
نظر خود را درباره «فیلیپ کوتینیو ؛ نماد بارز از اینجا رانده از آنجا مانده» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره فیلیپ کوتینیو ؛ نماد بارز از اینجا رانده از آنجا مانده فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.