زمان مطالعه: 1 دقیقه
روانشناسی ، بیشترین سوال زوجین

روانشناسی ، بیشترین سوال زوجین

به نام یگانه عالمبعضی از زوجین از همسر خود گله مند هستند که ایشان بارها باعث ناراحتی و زخم روحی من شده اما...
روانشناسی ، بیشترین سوال زوجین
روانشناسی ، بیشترین سوال زوجین

به نام یگانه عالم

بعضی از زوجین از همسر خود گله مند هستند که ایشان بارها باعث ناراحتی و زخم روحی من شده اما پس از آن عذرخواهی بسیار مفصلی می کند و از من طلب بخشش می نماید و آنها بیان می کنند که نمی دانم کدام حرف او را بپذیرم رفتارش که موجب رنجش خاطرم شده یا عذرخواهی آتشینش را؟

در این جا باید بگویم که نباید گول این افراد را خورد زیرا به دلیل سبک دلبستگی دوسو گرا که از کودکی به ارث برده اند دچار مشکلات شخصیتی شده و تمایلات ارضا نشده درونی خود را با رفتار متناقض جبران می کنند.

آنها دائمأ به طور شوخی یا جدی موجب آزار شما خواهند شد و دوباره از شما عذرخواهی خواهند کرد.

شاید در پس هر توهین بزرگی لحظات زیبا برای شما تدارک دیده باشد و در روزهای خاص موجب شگفت زدگی شما بشود ولی وقتی دائمأ تکرار می شود عذرخواهی آنها برایتان خوشایند نخواهد بود چون عملأ از کار و رفتار و گفتار نامناسب خود پشیمان نیست و دائمأ تکرار می کند.

سعی کنید در برابر خواسته هایی که موجب حقارت شما می شود راحت نه بگویید. هرگاه یک جایی گیر کردی که احساست گفت : بله و عقلت گفت نه به حرف عقلت گوش کن.

اختصاصی سایت آسمونی

نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «روانشناسی ، بیشترین سوال زوجین» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره روانشناسی ، بیشترین سوال زوجین فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.