زمان مطالعه: 1 دقیقه
چاپ کانتر

چاپ کانتر

کانتر برای عرضه محصولات خود بهترین انتخاب، کانتر تاجدار، سبک و جمع و جور PVC است. آسمونی در این مقاله در...
چاپ کانتر
چاپ کانتر


کانتر برای عرضه محصولات خود بهترین انتخاب، کانتر تاجدار، سبک و جمع و جور PVC است. آسمونی در این مقاله در مورد کانتر و چاپ کانتر بیشتر صحبت می کند. از شما عزیزان دعوت می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

این کانتر بسیار مناسب برای قرار گرفتن در محل‌های پر رفت و آمد و کنار ورودی‌های کوچک مانند ورودی‌های سوپرمارکت‌ها و غرفه‌های نمایشگاهی است.

میز کانتر یا پیشخوان سازه ای جهت تبلیغات می باشد که تفاوتش با میزهای معمولی دارا بودن قابلیت چاپ و قابل حمل بودن آن به سادگی می باشد . میز کانتر با اینکه بیشتر برای جلب توجه در تبلیغات محیطی استفاده می شود، ولی همچنان قابلیت های اصلی خود را نیز دارا می باشد. قابلیت هایی نظیر فضای مناسب داخلی برای قرار گرفتن اشیایی که قصد فروش آنها را دارید.

از میزهای کانتر استفاده هایی چون : میز تست محصولات، میز منشی، میز تبلیغاتی فروشگاه، میز کانتر سمپلینگ و ... در انواع فروشگاه ها، فرودگاه ها، سالن ها و سمینار ها می شود .

میزهای کانتر معمولا از صفحات MDF  که روکش PVC دارند تشکیل می شوند و علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و قفسه بندی منظم داخلی، قابلیت جمع شدن را نیز دارد.

میز کانتر کاملا پرتابل بوده و در طرح ها و ابعاد گوناگون با توجه به استاندارد های میز کانتر ساخته می شود و بیشتر برای مصارف سمپلینگ کاربرد دارد.

کانتر از ایستایی خوبی برخورداراست و نسبت به نمونه های خارجی قیمت بسیار مناسبی دارد و در انواع خط کش آهنی ، طرح سوئیسی و تاجدار می باشد.

انواع میز کانتر :
  • میز کانتر تاج دار ( قابلیت تبلیغات بر روی قسمت بالا (تاج) و قسمت پایین میز )
  • میز کانتر مگنتی ( در این میز خط کش ها بصورت آهنربایی متصل می شوند )
  • میز کانتر ریلی ( خط کش ها در شیار های مخصوص بصورت ریلی قرار می گیرند )
  • میز کانتر ساعتی ( پس از قرار گرفتن ساعت در جای در نظر گرفته شده، قسمت دایره ای شکل جهت ثابت ماندن خط کش ها چرخانده می شود )
  • میز کانتر مینی ( ابعاد این میز از میزهای کانتر عادی کوچکتر می باشد و مناسب فضاهای کوچکتر است )
نظر خود را درباره «چاپ کانتر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چاپ کانتر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.