زمان مطالعه: 1 دقیقه
آرایش مخصوص چشم درشت و برجسته

آرایش مخصوص چشم درشت و برجسته

آرایش چشم برای چشمان بزرگ و درشت برای ایرانیان اهمیت زیادی دارد چون از لحاظ نژادی پارسیان غالبا چشمان درشتی...

cosmetics-for-eyes1
cosmetics-for-eyes1

آرایش چشم برای چشمان بزرگ و درشت برای ایرانیان اهمیت زیادی دارد چون از لحاظ نژادی پارسیان غالبا چشمان درشتی دارند، چیزی که آرایش چشم برای چشم های درشت و بزرگ را حساس می کند این است که شما باید طوری آرایش کنید که چشمانتان بزرگ تر به نظر نرسد. آسمونی در این بخش تکنیک هایی برای آرایش چشم های درشت به شما خوبان معرفی می کند.

شما نباید در هنگام آرایش خود طوری چشمان خود را آرایش کنید که بزرگتر از حد خود نمایان شود و طوری جلوه نمید که جزئی از صورت و چهره شما نیست از این روست  که ارایش برای چشم های درشت تبدیل به یک معضل شده است .

شما باید چشمان خود را متناسب با صورت خود نمایان کنید. خوب حال برای انجام این کار باید چه کرد جهت انجام این کار شما باید برای آرایش چشمان خود از رنگ های تیره استفاده کنید این کار موجب این می شود که چشمان شما کوچکتر و متناسب با صورت شما به نظر برسد.

آنچه را که باید توجه به خصوصی نسبت به آن داشته باشید این است که شما هیچ گاه نباید از مدل های آرایش کشیده استفاده نمایید زیرا این کار باعث می شود که چشمان شما درشتر به نظر برسد.

همچنین اگر دوست دارید که چشمهای خود را بیشتر کوچک نمایش دهید حتما خط چشم خود را کمی بالاتر بکشید و به این نکته دقت کنید که از رنگ های تیرعه استفاده کنید برای این کار رنگ ارغوانی تیره می تواند کمک خوبی در این مورد به شما بکند.

همچنین تکنیک استفاده از رنگ های اکلیلی می تواند به کمی کوچکتر نمایش دادن چشمان درشت کمک شایانی کند.

یکی دیگر از تکنیک های دیگر که میتواند به شما استفادده کنید این است که شما ابتدا با سایه  مورد نظر خود ارایش خود را انجام می دهید و اطراف و  گوشه های خارجی چشمان خود را با رنگ های سفید و مشکی آرایش می کنید

تکنیک سوم آرایش چشم  کشیدن خط چشم سیاه در قسمت داخلی چشم (خط اشک) است. در این تکنیک بر روی آرایش مژه ها و ابروی خود تمرکز کنید، با کشیدن یک ریمل منظم و پر کردن ابرو می توانید بزرگ و درشت بودن چشم خود را با آرایش کم اثر کنید.

cosmetics-for-eyes6
cosmetics-for-eyes6

cosmetics-for-eyes2
cosmetics-for-eyes2

cosmetics-for-eyes3
cosmetics-for-eyes3

cosmetics-for-eyes4
cosmetics-for-eyes4

cosmetics-for-eyes5
cosmetics-for-eyes5

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آرایش مخصوص چشم درشت و برجسته» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آرایش مخصوص چشم درشت و برجسته فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.