زمان مطالعه: 1 دقیقه
واکنش صحیح در برابر مسائل به ظاهر کوچک زندگی

واکنش صحیح در برابر مسائل به ظاهر کوچک زندگی

واکنش صحیح در برابر مسائل به ظاهر کوچک زندگی - Correct reaction to life's seemingly small issues - آسمونیبه نام یگانه عالمگاهی...
واکنش صحیح در برابر مسائل به ظاهر کوچک زندگی
واکنش صحیح در برابر مسائل به ظاهر کوچک زندگی

واکنش صحیح در برابر مسائل به ظاهر کوچک زندگی - Correct reaction to life's seemingly small issues - آسمونی

به نام یگانه عالم

گاهی اوقات فکر می کنیم سنگریزه ریز است و ممکن است آسیبی به ما نزند ولی باید بدانید یعضی مسائل ریزند و ناچیز ولی نباید گول ظاهر ریز بودن آنها را بخورید چون گاهی اوقات همین مسائل ریز مانع حرکت به سمت خوبیها و آرامش می شوند.

هرگز در زندگیتان به والدین نامهربانی نکنید یا در برابر فقرا تکبر نداشته باشید و هرگز سر آنها منت نگذارید یا اینکه اگر کسی عذرخواهی کرد عذر تقصیر او را بپذیرید.

اینها سنگریزه های مسیر زندگی و تکامل ما هستند و باید در برابر آنها به درستی عمل کنید؛ یا حذف آدم های مسموم از زندگی. هیچگاه نباید در برابر حذف این افراد احساس گناه و پشیمانی کنید چون شما مجبور نیستید با کسی که شما را تحقیر می کند زندگی کنید جدایی ها تلخ هستند و ناراحت کننده ولی گاهی بیرون کردن این افراد بهترین کار در زندگی است چون آنها باعث رنجش خاطر شما می شوند و تمام انرژی مثبت شما را دریافت می کنند و جز خسارت به شما هیچ نفعی برای شما ندارند.

نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «واکنش صحیح در برابر مسائل به ظاهر کوچک زندگی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره واکنش صحیح در برابر مسائل به ظاهر کوچک زندگی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.