زمان مطالعه: 2 دقیقه
چاپ ست اداری

چاپ ست اداری

ست اداری مجموعه اوراق اداری که اغلب شامل سربرگ، پاکت نامه، کارت ویزیت و ... است که با طرح گرافیکی جهت انجام...
چاپ ست اداری
چاپ ست اداری

ست اداری مجموعه اوراق اداری که اغلب شامل سربرگ، پاکت نامه، کارت ویزیت و ... است که با طرح گرافیکی جهت انجام امور اداری و مکاتبات با سایر شرکت ها، ادارات، کارخانجات و ... مورد استفاده قرار می گیرد. برای آشنایی بیشتر با ست اوراق اداری این بخش آسمونی را حتما مطالعه کنید چرا که اطلاعات کاملی در مورد ست اداری و کاربرد آن برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم. به مجموعه ای از اوراق یا کاغذهایی که در امور اداری و پرسنلی یک کمپانی یا سازمان جهت فعالیت های رسمی یا غیر رسمی، استفاده می گردد، اوراق اداری می گویند. از آنجا که به دلیل زیبایی شناختی و هماهنگی هر بیشتر آن سازمان یا برند، بهتراست این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب با هم طراحی و چاپ گردند، به همین دلیل به آنها اصطلاحا “ست اوراق” یا ست اداری گفته می شود. ست اوراق اداری معمولا شامل :

  • سربرگ یا letter head (جهت مکاتبه و نگارش نامه های اداری و رسمی)
  • کارت ویزیت یا business card (جهت معرفی شغل و ارائه راه های تماس با کمپانی یا سازمان)
  • پاکت نامه یا envelope (جهت ارسال مکاتبات یا رد و بدل کردن قراردادها و …)
  • یادداشت ها یا note (جهت یادداشت های غیر رسمی که معمولا از پرت کاغذ در چاپ اوراق بدست می آید)

البته موارد دیگری نیز مانند فلش کارت ها، کارت های اعتباری، کارت های پرسنلی، فاکتور، فولدر یا پوشه و … وجود دارد که در مجموعه اوراق اداری آورده می شوند، اما به دلیل عمومی نبودن آنها زیاد به آن ها پرداخته نمیگردد. موارد یادشده ممکن است به نیاز تعداد معدودی از متقاضیان تهیه و چاپ گردد و شاید باید گفت بسته ست اوراق اداری، به نیاز مشتری بستگی دارد، اما معمولا در طراحی ست اداری مجموعه ست اوراق اداری شامل 4 موردی است که در بالا به آن اشاره گردید. چاپ ست اداری استفاده از ست اداری چرا اهمیت دارد و با اوراق خام چه تفاوتی دارد؟ ست ادرای در واقع به خاطر استفاده از طراحی گرافیکی و ایجاد هویت بصری برای هر مجموعه ای اهمیت پیدا می کند. یک طراحی خاص که بر روی تمام اوراق اداری چاپ می گردد و نشان دهنده نوع کار ، میبن پیام و اهداف ، کاراکتر و ویژگی های مجموعه ی تابعه خود است و این پیام را به مخاطبان خود منتقل می کند که با مجموعه ای منظم و ساماندهی شده روبرو هستند. از این جهت طراحی ست اداری و چاپ آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از ضروری ترین اقلام مورد نیاز هر بنگاه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است. ست اداری بر اساس تنوع محصول به چهار دسته تقسیم می‌شود: ست اداری 1: 1000 پاکت نامه معمولی ، 2000 عدد سربرگ A4، 2000 عدد سربرگ A5 ست اداری 2: 1000 پاکت نامه معمولی، 1000 عدد پاکت نامه A4 ، 2000 عدد سربرگ A4، 2000 عدد سربرگ A5 ست اداری 3: پاکت نامه معمولی ، سربرگ A4,A5 و یادداشت 10*10 (امکان انتخاب تیراژ و چاپ دورو در این ست موجود است) ست اداری 4: این ست اداری شامل سربرگ A4، A5،A6 و پاکت نامه می باشد ، به ازای هر پاکت نامه شما می توانید 2 عدد سربرگ A4، 4 عدد سربرگ A5 و 8 عدد سربرگ A6 یا ترکیبی از این سربرگها را سفارش دهید. این ست اداری را می توانید در تیراژ 500 تا 10000 و بصورت یک رو یا دو رو ، با سربرگهای چهار گوش یا لب گرد ، با سرچسب یا بدون سرچسب برای سربرگها و با پاکت با ابعاد دقیق تر و قالب زنی سفارش دهید. جنس کاغذ ست اداری: تحریر 100 گرمی  

نظر خود را درباره «چاپ ست اداری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چاپ ست اداری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.