زمان مطالعه: 1 دقیقه
روش صحیح کپی کردن متن، از اینترنت و انتقال آن به word

روش صحیح کپی کردن متن، از اینترنت و انتقال آن به word

 یکی از مشکلاتی که ممکنه همه ما به اون برخورد کرده باشیم درهم ریختگی و نا مرتب بودن متن پس از کپی کردن یک...

روش کپی کردن متن از اینترنت

یکی از مشکلاتی که ممکنه همه ما به اون برخورد کرده باشیم درهم ریختگی و نا مرتب بودن متن پس از کپی کردن یک مطلب از اینترنت در برنامه word میباشد.ر این آموزش قصد داریم راه درست کپی کردن متن از اینترنت  به word  را آموزش دهیم. خواهید دید که چقدر خوب و منظم متن مورد نظر در word کپی می شود.

ساده ترین راه این است که بعد از انتخاب متن مورد نظر از اینترنت و انتخاب گزینه copy به محیط word بیایید حالا از منوی Edit  گزینه Paste Special  را انتخاب کنید (نه گزینه Paste ). بعد از انتخاب این گزینه، کادر محاوره‌ای باز می‌شود که باید از آن گزینهUnformatted Text را انتخاب کنید. با این کار، فقط متن شما در Word چسبانده می‌شود بدون این که فرمت و شکل و شمایل‌های اضافی، مزاحم کارتان شوند.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «روش صحیح کپی کردن متن، از اینترنت و انتقال آن به word» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره روش صحیح کپی کردن متن، از اینترنت و انتقال آن به word فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.