زمان مطالعه: 2 دقیقه
کوپا آمه ریکا ؛ روز چهارم ، برد پرگل مالی و تقسیم امتیازات بین تونس و آنگولا

کوپا آمه ریکا ؛ روز چهارم ، برد پرگل مالی و تقسیم امتیازات بین تونس و آنگولا

روز چهارم جام ملتهای آفریقا / اختصاصی ورزشی آسمونی - مهدی زارعی برد پرگل مالی و تقسیم امتیازات بین تونس و...

روز چهارم جام ملتهای آفریقا / اختصاصی ورزشی آسمونی - مهدی زارعی

برد پرگل مالی و تقسیم امتیازات بین تونس و آنگولا

رقابت های روز چهارم جام ملتهای آفریقا با پیروزی تیمهای الجزایر ، ساحل عاج و مالی ادامه یافت و یک دیدار نیز به تساوی انجامید. در این مسابقات تیم های الجزایر و کنیا در حالی در استادیوم 30 ژوئن قاهره مقابل هم قرار گرفتند که پیش از این مسابقه، سنگال با برتری (2-0) مقابل تانزانیا به صدر جدول گروه سوم صعود کرده بود. آسمونی ، در مسابقه الجزایر و کنبیا تیم الجزایر موفق شد در دقیقه 34 صاحب یک ضربه پنالتی شود. این ضربه توسط بغداد بونجاح به گل اول این تیم بدل شد. در ادامه و در دقیقه 43 مسابقه، نوبت به ریاض محرز مهاجم باشگاه منچسترسیتی رسید تا گل دیگری برای الجزایر به ثمر برساند. نیمه اول با همین نتیجه به سود الجزایر خاتمه یافت. تلاش بازیکنان کنیا در نیمه دوم ثمری در بر نداشت تا الجزایر بازی را (2-0) به سود خود خاتمه داده و در کنار سنگال به صدر جدول گروه صعود کند.

copa-america-fourth-day
copa-america-fourth-day

در گروه چهارم این مسابقت دو تیم ساحل عاج و آفریقای جنوبی در حالی به مصاف هم رفتند که پیش از این، مراکش با کسب برتری (1-0) در برابر نامیبیا صدرنشین گروه شده بود. مسابقه ساحل عاج و آفریقای جنوبی در حالی در استادیوم السلام قاهره برگزار شد که در این مسابقه تنها یک بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد و این گل توسط جاناتان آدجو کوجیا در دقیقه 64 به ثمر رسید. با این گل ساحل عاج هم 3 امتیازی شد و همراه با مراکش در صدر گروه چهارم جای گرفت. آسمونی ، در گروه پنجم مسابقات تیمهای فوتبال تونس و آنگولا اولین دیدار خود را در برابر یکدیگر و در استادیوم سوئز برگزار کردند. در این بازی در دقیقه 34 بالملاک تسه ما ویه سا داور اتیوپیایی برای تونس اعلام پنالتی کرد. این پنالتی توسط یوسف مساکنی وارد دروازه آنگولا شد و نیمه نخست با همین گل به سود تونس خاتمه یافت. در نیمه دوم، آنگولا موفق شد در دقیقه 73 توسط جالما به گل دست یابد. تلاش دو تیم در ادامه مسابقه نتیجه ای نداشت تا با تساوی (1-1) امتیازات مسابقه بین دو تیم تقسیم شود.

کوپا آمه ریکا ؛ روز چهارم ، برد پرگل مالی و تقسیم امتیازات بین تونس و آنگولا
کوپا آمه ریکا ؛ روز چهارم ، برد پرگل مالی و تقسیم امتیازات بین تونس و آنگولا

پس از این مسابقه در استادیوم سوئز دو تیم مالی و موریتانی در برابر یکدیگر قرار گرفتند. در این دیدار مالی در دقیقه 37 توسط عبدولای دیابی گل اول خود را به ثمر رساند. هشت دقیقه بعد و به دنبال اعلام پنالتی به سود مالی، موسا ماره گا گل دیگری برای این تیم به ثمر رساند. در نیمه دوم آداما ترائوره رسید که در دقیقه 55 اختلاف را افزایش دهد. موریتانی در دقیقه 72 موفق شد با پنالتی هاسن اختلاف را کاهش دهد اما یک دقیقه بعد ترائوره گل دیگری به ثمر رساند و برتری(4-1) مالی را رقم زد. با این نتیجه مالی به تنهایی در صدر جدول گروه پنجم قرار گرفت.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کوپا آمه ریکا ؛ روز چهارم ، برد پرگل مالی و تقسیم امتیازات بین تونس و آنگولا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره کوپا آمه ریکا ؛ روز چهارم ، برد پرگل مالی و تقسیم امتیازات بین تونس و آنگولا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.