زمان مطالعه: 1 دقیقه
تبدیل PDF به Word بدون بهم ریختگی

تبدیل PDF به Word بدون بهم ریختگی

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک فایل پی دی اف را به منظور ایجاد تغییرات در آن به یک فایل ورد...

تبدیل PDF به Word

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک فایل پی دی اف را به منظور ایجاد تغییرات در آن به یک فایل ورد تبدیل کنید و به احتمال زیاد تا به حال از برنامه ها و نرم افزارهای زیادی برای تبدیل پی دی اف به ورد استفاده کرده اید ولی به نتیجه موردنظر دست نیافته اید چرا که بسیاری از نرم افزارهایی که به این منظور طراحی شده اند باعث به هم ریختگی مطالب داخل ورد می شوند. پورتال آسمونی در ادامه این مقاله روشی بسیار ساده و کاربردی برای تبدیل پی دی اف به ورد بدون استفاده از نرم افزار و یا برنامه خاصی به شما عزیزان آموزش می دهد که امیدواریم مورد استفاده قرار گیرد.

تبدیل فایل پی دی اف به ورد بدون نرم افزار

1- نصب نرم افزار مرورگر Google Chrome روی سیستم.
2- بررسی کنید که فایل پی دی افی که می خواهید تبدیل کنید قابلیت انتخاب متن (سلکت) را دارد یا اینکه به صورت عکس است. اگر به صورت عکس باشد متاسفانه راه چاره ای برای تبدیل آن وجود ندارد! ولی اگر قابلیت انتخاب متن داشته باشد مراحل بعدی را طی کنید.
3- فایل پی دی اف را با یکی از دو روش زیر باز کنید:
الف: با استفاده از Drag & Drop یا کشیدن در مرورگر Chrome
ب: با استفاده از کلیک راست روی فایل  PDF، گزینه  Open with، گزینه  Choose default program، گزینه Browse و انتخاب Google Chrome  به عنوان برنامه پیش فرض، باز نمایید.
4- بعد از باز کردن فایل پی دی اف در گوگل کروم، به راحتی می توان متن را داخل فایل ورد کپی و پیست کنید. به همین سادگی و به همین راحتی! مشاهده می کنید که متن داخل فایل پی دی اف بدون هیچ گونه به هم ریختگی برای شما نشان داده می شود.

نظر خود را درباره «تبدیل PDF به Word بدون بهم ریختگی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تبدیل PDF به Word بدون بهم ریختگی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.