زمان مطالعه: 2 دقیقه
روش ساخت ریکاوری لپ تاپ

روش ساخت ریکاوری لپ تاپ

هر روز تعداد زیادی از کاربران سراغ لپ تاپ ها می روند، زیرا آسان بودن استفاده از این ابزار توجه آن ها را جلب می کند.

ریکاوری لپ تاپ

هر روز تعداد زیادی از کاربران سراغ لپ تاپ ها می روند، زیرا آسان بودن استفاده از این ابزار توجه آن ها را جلب می کند. چند سالی است که این دسته از کامپیوترها در مقایسه با رقبای خود یعنی کامپیوترهای رومیزی چند سال قبل، قوی تر هستند و در عین حال به شما امکان می دهند تا هر زمان که می خواهید، مشغول کار شوید. اما آن چه بسیاری از خوانندگان ما به آن عادت کرده اند این است که به محض مواجه با مشکل، به سرعت کیس کامپیوتر را باز می کنند؛ امری که در مورد لپ تاپ ها غیر ممکن است، زیرا این دسته از کامپیوترها به صورت یک جعبه مهر وموم و بدون امکان دستکاری، در اختیار شما قرار می گیرند. در داخل جعبه لپ تاپ، مجموعه ای از مؤلفه ها به صورت متراکم، در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و به نظر می رسد که هیچ راهی برای نفوذ به داخل آن و بررسی قطعات دستگاه وجود ندارد. به همین دلیل عکس العمل بسیاری از ما به محض بروز مشکل، تماس با متخصصان این امر است.

البته، در بسیاری ازموارد مجبور نیستید چنین کاری انجام دهید. معمولی ترین مشکلی که در استفاده از لپ تاپ ها رخ می دهد و حتی آن دسته از مشکلاتی که به نظر می رسد تنها توسط کارخانه سازنده قابل حل است، ممکن است توسط خود شما نیز حل شود، اما نکته اصلی کار در این است که باید بدانیم از کجا شروع کنیم و چطور راهکارهای ساده را برای حل مشکل پیدا کنیم.

با توجه به اینکه برای لپ تاپ شما یه ویندوز خوب و سالم تو اولویت هست باید بگیم  خیلی از لپ تاپ های بازار ویندوزهای اورجینال روش نصبه که تفاوت ویندوز اورجینال با ویندوز کپی شده اینه که اولا آپدیت میشه و دوما دیرتر خراب میشه با این حال اگه بخواهیم قضیه خرابی رو براش راه حلی داشته باشیم شما میتونید با رایت ویندوز اورجینال دستگاهتون داخل دیویدی در مواقع خرابی کامپیوتر به جای نصب ویندوز کپی شده همان ویندوز اصل روز اولتون رو مجددا نصب کنید. در ادامه آسمونی روش ساخت ریکاوری در دستگاه های مختلف رو بهتون آموزش میده. پس با ما همراه باشید.

روش ساختن ریکاوری دستگاه های Hp

ابتدا چند دیویدی خام کنار بگزارید چوم فضای یک دیویدی برای این کار کافی نیست. 

مراحل را به ترتیب دنبال کنید:

  1. دیویدی خام را درون دستگاه قرار دهید.
  2.  Start
  3.  all program
  4. recovery manager
  5.  create recovery media
  6.  next
  7. دریافت دیویدی اورجینال

روش ساخت ریکاوری ساختن در نوت بوک های sony در windows 7

  1.  قرار دادن دیویدی خام در دستگاه
  2.  start
  3. search program and files
  4. 4 type "vaio care"
  5. (yes(accept
  6. please wait
  7. yes
  8.  recovery @ restore
  9. recovery media creation
  10. دریافت دیویدی اورجینال

نکته: در نوت بوک های sony در بالای کیبورد " دکمه های option کلید assist وجود دارد. معمولا به رنگ قرمز می باشد که با فشردن آن دکمه تا مرحله 3 را به شما نمایش می دهد.
نکته مهم: لطفا از update کردن ویندوز و بایوس دستگاه خود در ایران جدا خودداری فرمایید.

نظر خود را درباره «روش ساخت ریکاوری لپ تاپ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره روش ساخت ریکاوری لپ تاپ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.