زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین فروشگاه های لوازم قنادی در تهران و وسایل شیرینی پزی تهران

بهترین فروشگاه های لوازم قنادی در تهران و وسایل شیرینی پزی تهران

بهترین فروشگاه های لوازم قنادی در تهران و وسایل شیرینی پزی تهران عنوان کسب و کار شما  توضیحات...
بهترین فروشگاه های لوازم قنادی در تهران و وسایل شیرینی پزی تهران
بهترین فروشگاه های لوازم قنادی در تهران و وسایل شیرینی پزی تهران


بهترین فروشگاه های لوازم قنادی در تهران و وسایل شیرینی پزی تهران
عنوان کسب و کار شما 
confectionery-supplies-stores-in-tehran
confectionery-supplies-stores-in-tehran
توضیحات خدمات
تلفن
لینک
شیرینی به ماده غذایی اطلاق می‌گردد که ماده اصلی آن شکر یا پودر قند یا قندهای مصنوعی باشد و در تعریف آن‌قدر گسترده است که شکلات‌ها را هم در بر می‌گیرد. در اغلب شیرینی‌ها، آرد و تخم‌مرغ ماده اصلی دیگری علاوه بر مادهٔ شیرین‌کننده به‌شمار می‌آیند. آسمونی در این بخش لوازم شیرینی پزی و نکات شیرینی پزی را عنوان می کند.

لیست لوازم شیرینی پزی

لوازم شیرینی پزی شامل، همزن، همزن برقی، لیستک، قالب سیلیکونی، کپسول و ... است.

نکات شیرینی پزی

رعایت برخی نکات ریز و به ظاهر جزیی می تواند موفقیت شما را در پخت شیرینی و یا کیکی بی عیب و نقص و خوشمزه تضمین کند. در اینجا به بعضی از این نکته های کوچک اما مفید اشاره می کنیم.

- برای به دست آوردن نتیجه مطلوب پیش از هر چیز مواد مورد نیاز در طبخ کیک یا شیرینی را دقیقاً اندازه گیری کرده و آماده کنید. همچنین به اندازه قالب های ذکر شده در دستور پخت کیک نیز توجه کنید.

- حتماً فر را مدتی قبل از قرار دادن قالب محتوی مایه کیک در آن روشن کنید و بگذارید خوب گرم شود. در غیر این صورت کیک شما به اندازه کافی پف نمی کند و به اصطلاح خمیر می شود. همچنین به خاطر داشته باشید زمان طبخ داده شده در دستورهای طبخ کیک و شیرینی برای فر گرم شده ذکر شده اند.

- اغلب برای جلوگیری از چسبیدن کیک در قالب داخل آن را چرب می کنیم و یا کمی آرد در آن می پاشیم. اما بهترین راه برای این منظور استفاده از کاغذ روغنی است. یک قطعه از این کاغذها را به اندازه قالب مورد نظر ببرید و در کف قالب قرار دهید سپس سطح روی کاغذ و دیواره های قالب را کمی چرب کنید. پس از پخت کیک ابتدا دیواره ها را با استفاده از یک کارد از کیک جدا کنید و سپس کیک را برگردانید تا به راحتی از قالب خارج شود. حالا می توانید کاغذ روغنی را از زیر کیک جدا کنید.

- اگر کیک شما تنها از یک طرف پف کند به این معنی است که اجاق فر شما نسبت به سطح زمین تراز نیست و یا طبقه ای که در فر کیک بر روی آن قرار داشته تراز نیست.

- برای اینکه کیک پس از پخت بخار نکرده و خمیر نشود آن را پس از خارج کردن از قالب بر روی یک شبکه سیمی سرد کنید تا از همه طرف در معرض هوا بوده و سرد شود.

- در پخت کیک ها تازگی تخم مرغ اهمیت زیادی دارد. برای تشخیص تازگی تخم مرغ آن را در یک لیوان آب قرار دهید. اگر تخم مرغ در ته لیوان بماند بسیار تازه است. اگر در وسط ارتفاع لیوان شناور شود نسبتاً تازه است و اگر در سطح آب شناور شود به این معنی است که تخم مرغ مدت زیادی مانده است و برای تهیه کیک مناسب نیست.

- هنگام افزودن مواد خشک کیک به مخلوط تخم مرغ و شکر از یک قاشق فلزی استفاده کنید و آن را با سرعت حرکت دهید به صورتی که در مخلوط عدد 8 انگلیسی رسم شود.

- هنگامی که سفیده تخم مرغ را برای سفت و سفید شدن هم می زنید تمیزی ظرف و همزن و عاری بودن آنها از چربی بسیار مهم است، زیرا چنانچه این وسایل به کمترین میزان چربی آلوده باشند سفیده تخم مرغ خوب کف نمی کند. برای اطمینان می توانید یک برش لیمو ترش را در سطح داخلی ظرف بکشید تا چربی های احتمالی را از بین ببرد.

- هنگامی که از قالب های کوچک متعدد برای پخت کیک یا شیرینی استفاده می کنید برای تسهیل کار جابه جایی آنها به داخل و یا خارج از فر آنها را در یک قالب رولت یا سینی و از جنس ورق گالوانیزه بچینید و سپس در فر قرار دهید.

- برای جلوگیری از تغییر رنگ قهوه ای نشوند.

- برای تهیه براده های شکلات از یک پوست کن لایه هایی جدا کنید. لایه های شکلات به دلیل نازکی لوله می شوند و به شکل براده های کوچک و بزرگ درمی آیند.

- برای تزئین انواع کیک و شیرینی می توانید از پودر نارگیل رنگی استفاده کنید. برای رنگ کردن پودر نارگیل مقدار مورد نظر از آن را در یک ظرف گود بریزید و چند قطره زعفران حل شده در آب یا یک تا دو قطره رنگ خوراکی بر روی آن بریزید و با قاشق خوب مخلوط کنید تا پودر نارگیل کاملاً رنگ بگیرد.

- اگر بر روی سطح شکلات هاله ای سفید رنگ ایجاد شده است نگران نشوید، شکلات شما هنوز قابل استفاده است و این لایه سفید رنگ بر اثر قرار گرفتن شکلات در دماهای مختلف و بالا آمدن کره آن به سطح شکلات ایجاد شده است و شکلات در صورتی که از تاریخ مصرف آن نگذشته باشد قابل استفاده است.
نظر خود را درباره «بهترین فروشگاه های لوازم قنادی در تهران و وسایل شیرینی پزی تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین فروشگاه های لوازم قنادی در تهران و وسایل شیرینی پزی تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.