معرفی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از سازمان های دولتی ایران
معرفی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از سازمان های دولتی ایران

معرفی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از سازمان های دولتی ایران

ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از سازمان های دولتی ایران است. ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مانند دیگر سازمان های دولتی دارای تاریخچه است. تاریخچه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شامل زمان تشکیل و وظایف و فعالیت ها و اهداف ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز می باشد. اگر می خواهید در مورد ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که به معرفی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تاریخچه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و آدرس سایت ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز می پردازیم.

ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز زیرمجموعهٔ نهاد ریاست‌جمهوری است که ریاست آن با عنوان نمایندهٔ ویژه رئیس جمهوری و رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب می‌شود. این ستاد در پی صدور فرمان سیدعلی خامنه‌ای برای مبارزه با قاچاق و اقتصاد پنهان در تیرماه سال 1381 تأسیس شد.

تاریخچه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز

با صدور فرمان سیدعلی خامنه‌ای ابتدا دفتر این کانون در محل وزارت کشور تشکیل و پس از آن در سال 1383 در قالب یک ستاد زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت خود را گسترش داد.

در سال 1383، محمدباقر قالیباف با حکم رئیس‌جمهور به عنوان رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد. پس از وی در آبان‌ ماه سال 1384، محمدرضا نقدی، ریاست ستاد را عهده‌دار شد. سپس در تیر ماه سال 1386، غلامحسین الهام، جایگزین نقدی شد و پس از الهام در اواخر آذر ماه 1388، سعید مرتضوی و پس از وی در تیر ماه سال 1391، فداحسین مالکی به ریاست ستاد رسید. در مهر ماه سال 1392، با حکم حسن روحانی، حبیب‌الله حقیقی به عنوان رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب شد. در 22 اسفند ماه سال 1396، با حکم حسن روحانی، علی مؤیدی خرم‌آبادی به عنوان رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب شد.

نظر خود را درباره «معرفی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از سازمان های دولتی ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از سازمان های دولتی ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.