زمان مطالعه: 1 دقیقه
آشنایی با شرکت college board

آشنایی با شرکت college board

کسانی که تمایل دارند در خارج از کشور تحصیل کنند باید مورد تأیید دانشگاه ها قرار گیرند. شرکت کالج بُرد...

college-board
college-board

کسانی که تمایل دارند در خارج از کشور تحصیل کنند باید مورد تأیید دانشگاه ها قرار گیرند. شرکت کالج بُرد اقدامات لازم برای انتقال افراد به دانشگاه های موردعلاقشان را انجام می دهند. آسمونی در این بخش شما عزیزان را با روند کار کالج برد آشنا می کند.

سازمان کالج برد در سال 1900 با هدف گسترش سطح تحصیلات آموزش عالی تأسیس شد. شرکت کالج برد سازمانی است که با شرایطی خاصی به دانشجویان و دانش آموزان و کسانی که قصد ادامه تحصیل دارند کمک می کند تا در دانشگاه های موردعلاقه خود در سراسر جهان مشغول به تحصیل شوند. این انجمن متشکل از بیش از 6000 عضو از موسسات آموزشی پیشرو در جهان است که با هدف ترویج برتری و عدالت در آموزش و پرورش فعالیت می کنند.

هر ساله انجمن کالج برد به بیش از 7 میلیون دانشجو و دانش آموز در سراسر جهان برای انتقال موفقیت آمیز به دانشگاه های موردنظرشان از طریق برنامه ها و خدمات آمادگی کالج کمک می کند. برای انتقال این افراد به دانشگاه ها، از دانشجویان آزمون گرفته می شود که به آزمون SAT معروف است که در این آزمون سطح افراد برای ورود به دانشگاه ها تعیین می شود. افراد برای شرکت در این آزمون در سایت کالج برد ثبت نام و فرم هایی را تکمیل می کنند. محل برگزاری این آزمون برای کشورهای مختلف فرق می کند، به عنوان مثال، این آزمون برای ایرانیان در کشورهای اطراف مانند ترکیه، ارمنستان و ... برگزار می شود. لازم به ذکر است که پرداخت مبلغی برای شرکت در آزمون الزامی است. بعد از مدتی نتیجه آزمون مشخص می شود و افراد می توانند نتیجه آزمون خود را در سایت مشاهده کنند، البته بعضی افراد تمایل دارند نتیجه آزمونشان را با جزئیات کامل ببینند که در این صورت باید مبلغی را پرداخت کنند. شرکت کالج برد، نتیجه آزمون هر فرد را به دانشگاه هایی که انتخاب کرده اند ارسال می کند و دانشگاه ها سطح فرد برای تحصیل در آنجا را مشخص می کنند.

به طور کلی شرکت کالج برد به عنوان واسطه ای عمل می کند بین دانشگاه ها در سراسر جهان و افرادی که می خواهند در آن دانشگاه ها ادامه تحصیل بدهند.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آشنایی با شرکت college board» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی با شرکت college board فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.