زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه کوکی نارگیلی

طرز تهیه کوکی نارگیلی

شیرینی کوکی نارگیلی را می‌توان به‌راحتی برای مهمانی‌های عید نوروز تهیه کرد و به مدت طولانی نگهداری نمود.

شیرینی کوکی نارگیلی یکی از شیرینی‌های خوش طعم و خوشمزه عید نوروز است. با آشپزی آسمونی همراه باشید تا در ادامه طرز تهیه شیرینی کوکی نارگیلی را آموزش ببینید.

کوکی نارگیلی-coconut cookies
کوکی نارگیلی

مواد لازم برای تهیه کوکی نارگیلی

کره نرم شده ۱۲۵ گرم
شکر یک دوم کاپ
پودر نارگیل ۲ کاپ
روغن مایع ۴ ق غ
عصاره وانیل ۱ ق چ
بیکینگ پودر ۲ ق چ
آرد گندم ۳ ق غ
ترافل رنگی مقداری کم

 

طرز تهیه کوکی نارگیلی 

در یک ظرف عمیق کره و شکر را با همزن برقی بزنید تا کرم رنگ شود. تخم‌مرغ، نارگیل، روغن، وانیل و بیکینگ پودر را هم اضافه کرده و با همزن برقی هم بزنید تا همه مواد یکدست شود.

حالا آرد را کم‌کم اضافه کنید و با دست ورز دهید تا یک خمیر نرم به دست آید. خمیر نباید سفت باشد. خمیر را شبیه توپ کرده و داخل سلفون بپیچید و به مدت ۳۰ دقیقه در یخچال قرار دهید. فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد گرم کنید. بر روی سینی فر کاغذ مومی بگذارید.

خمیر را روی یک سطح صاف آردی قرار دهید و با وردنه صاف کنید و مقداری ترافل روی سطح آن بپاشید. سپس دوباره با وردنه روی خمیر بکشید تا ترافل‌ها بچسبد. ضخامت خمیر پنج میلی‌متر شود.  بعد با قالب‌ فشاری در طرح دلخواه، خمیر را برش دهید. سینی را به مدت ۱۵ دقیقه در فر قرار دهید تا رنگ آن طلایی و ترد شود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «طرز تهیه کوکی نارگیلی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه کوکی نارگیلی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.