زمان مطالعه: 3 دقیقه
چاپ زیر لیوانی و بشقابی

چاپ زیر لیوانی و بشقابی

زیر لیوانی و زیربشقابی، یکی از ابزارهای مهم و تاثیرگذاری است که به خوبی راه خود را در دنیای تبلیغات و معرفی...
چاپ زیر لیوانی و بشقابی
چاپ زیر لیوانی و بشقابی

زیر لیوانی و زیربشقابی، یکی از ابزارهای مهم و تاثیرگذاری است که به خوبی راه خود را در دنیای تبلیغات و معرفی برند باز کرده است.به دلیل خاصیت کاربردی در مکان های متنوع مثل رستوران ها،هتل ها،کافی شاپ ها و غیره، ابزار مناسبی برای درج تبلیغات و لوگو می باشد. آسمونی در این مقاله در مورد هدایای تبلیغاتی و زیر لیوانی و زیربشقابی بیشتر صحبت می کند.

یکی از مهمترین خصوصیات زیر لیوانی و زیربشقابی این است که می توان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی با هزینه بسیار مناسب تهیه و ارائه شود.

در استفاده از زیر لیوانی و زیربشقابی به عنوان هدایای تبلیغاتی کم هزینه میتوان این نکته را در نظر گرفت که برای کسب و کارهای کوچک و هم چنین تبلیغ در محدوه گسترده تر استفاده از هدایای تبلیغاتی کم هزینه تر میتوان تاثیر بهتر و سریعتری داشته  باشد به این ترتیب میتوان یک زیر لیوانی و زیربشقابی تبلیغاتی را در سطح بیشتری از جمعیت تبلیغ کرده و اثر بخشی سریعتر آن را مشاهد کرد .

زیر لیوانی تبلیغاتی

زیر لیوانی تبلیغاتی وسیله ایست تبلیغاتی جهت قرار دادن لیوان و استکان که دارای چاپ اختصاصی  و به صورت اشکال دایره، مربع و دلخواه می باشد؛ و انواع آن  عبارتند از:

  • زیرلیوانی تبلیغاتی مقوایی لمینت
  • زیرلیوانی تبلیغاتی چرمی
  • زیرلیوانی تبلیغاتی چوبی
  • زیرلیوانی تبلیغاتی اسفنجی
  • زیرلیوانی تبلیغاتی پلاستیکی
  • زیربشقابی تبلیغاتی

زیربشقابی به عنوان جزئی از ابزار پذیرایی در رستوران‌ها یا خانه‌ها به طور گسترده استفاده می‌شود و نباید آن را با زیرغذایی که برای محافظت در برابر حرارتِ ظرف‌های پذیرایی، در زیرِ آنها قرار داده می‌شود، اشتباه گرفت. زیربشقابی به تعداد بشقاب‌های هر میز، در برابرِ صندلی‌ها و زیر هر بشقاب قرار می‌گیرد.

coaster-printing
coaster-printing

زیربشقابی، صفحه‌ای از جنس پلاستیک، پارچه یا دیگر مواد ممکن است که اغلب برای محافظت میز از لکهٔ آب، غذا و صدمات ناشی از حرارت به کار می‌رود؛ امّا به جز آن، کاربرد زینتی هم دارد. نوع تجملاتی و زینتی آن از ابریشم بافته می‌شود. در شیوهٔ پذیرایی آسیای شرقی زیربشقابی گاهی از جنس نی بامبو است.

در رستوران‌ها، علاوه بر کاربردهای بالا، از زیربشقابی به عنوان محلی برای درج فهرست غذا یا تبلیغات استفاده می‌کنند.

حقیقتا باید گفت که تبلیغات مدرن حضور و فعالیت خود را از میانه قرن حاضر شروع کرد. جنگ جهانی دوم به امریکایی‌ها آموخت که باید تمرکز بیشتری بر مسئله تبلیغات در زمینه فناوری‌های جدید داشته باشند.

آنها تولیدات خود را افزایش دادند و از سویی دیگر تلاش کردند تا از رسانه‌ها برای رساندن پیام خود استفاده کنند.

امریکایی‌ها در تلاش بودند تا بتوانند به تبلیغات مدرن و به روز دست پیدا کنند و به علاوه اینکه آنها می‌خواستند جایی در اعماق احساسات انسان‌ها باز کنند و با تحریک حس عشق، عصبانیت، ‌ترس، جاه‌ طلبی، حسادت، افراطی‌گری و غرور، به اهداف خود برسند. برای کشف آنکه کدام یک از این حس‌ها می‌تواند هرچه بیشتر برای آنان کارآمد باشد، تبلیغات‌‌کنندگان دست به تحقیقات وسیعی در این زمینه زدند و نتیجه این تحقیقات را «بازاریابی هدف» گذاشتند.

آنچه امروزه بسیار واضح به نظر می‌‌رسد، هنوز در قرن نوزدهم چندان شناخته شده نبود. تبلیغات در شروع کار خود فقط به رسانه‌های مکتوب معطوف می‌شدند و سپس راه خود را به سمت تبدیل شدن به گزارش‌های ادبی و واقعی پیمودند. اما برای آنکه بفهمیم نقش تبلیغات بر جوامع مدرن امروزی چیست، اول باید به این سوال پاسخ بدهیم که اساسا تبلیغات چیست؟ تبلیغات یکی از فرم‌های ارتباط جمعی است که می‌تواند با نشانه‌ها و سمبل‌هایی هم همراه باشد. تبلیغات نزدیک به یک قرن است که به محیط زندگی ما وارد شده است و بیشتر برای آگاهی رساندن، اطلاع دادن و آموزش دادن مخاطبان که همان مشتریان به حساب می‌آیند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چاپ زیر لیوانی و بشقابی
چاپ زیر لیوانی و بشقابی

تبلیغاتی که به مردم یک جامعه به چشم مشتری نگاه می‌کنند درواقع تلاش می‌کنند تا در این مشتریان، انگیزه صرف کردن پول خود برای کمپانی‌ها را به وجود بیاورند و مشتریان را به سمت تولیدات یا خدمات کمپانی‌ها جلب کنند. درواقع تبلیغات نسبت به محصولات یا خدمات خاص در سطح اجتماع تقاضا ایجاد می‌کنند. البته اگر نحوه استفاده از تبلیغات به گونه‌ای است که بخواهد یک تقاضای جدید در بین مشتریان ایجاد کند بهتر است در شکل تبلیغات مکتوب مورد استفاده قرار گیرد.

تبلیغات همچنین می‌تواند برای آموزش و ارائه اطلاعات درباره محصول یا خدماتی خاص به افرادی مشخص مورد استفاده قرار گیرد. به طور مثال استفاده از تبلیغات برای منع استفاده از دخانیات به‌ویژه در دوره بارداری از زمان شروع تاکنون توانسته به تعداد زیادی از زنان باردار آموزش دهد که این کار چه خطرات جبران‌ناپذیری را در پی دارد. در مجموع، تجربه نشان داده بسیاری از معضلات پیچیده اجتماعی از طریق تبلیغات خلاق قابل حل است و برای فرهنگ‌سازی، می‌توان روی تبلیغات حساب ویژه‌ای باز کرد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «چاپ زیر لیوانی و بشقابی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره چاپ زیر لیوانی و بشقابی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.