زمان مطالعه: 2 دقیقه
نکات استفاده از کلاب هاوس، 0 تا 100!

نکات استفاده از کلاب هاوس، 0 تا 100!

طرز استفاده کلاب هاوس را به خاطر رشد سریع این اپلیکیشن کمتر کسی میداند! با مطالعه این مطلب میتوانید یاد بگیرید چطور از کلاب هاوس استفاده کنید!

طرز استفاده کلاب هاوس

لازم است بدانید برای استفاده از کلاب هاوس باید حتما دعوتنامه کلاب هاوس دریافت کنید که قابل خریدن هم هست و علاوه بر آن، باید صاحب آیفون باشید و بدون تلفن همراه آیفون نمیتوانید به این سرویس دسترسی داشته باشید. چند روز گذشته بازار نسخه ای غیر رسمی برای کلاب هاوس اندروید منتشر کرد که البته بهتر است تا انتشار نسخه رسمی اندروید کلاب هاوس صبر کنید. انتخاب با خودتان است اما در این مطلب آسمونی روش استفاده از کلاب هاوس را توضیح میدهیم.

invitation from friend to Clubhouse app
invitation from friend to Clubhouse app
1- باید دانلود AUDIO CHAT کلاب هاوس (با آیکن سیاه سفید) را انجام دهید و بعد وارد برنامه شده و شماره خود را بدون پیش شماره ایران ثبت میکنید. کد چهاررقمی پیامک شده را وارد کرده و سپس درصورتی که به درستی دعوت شده باشید، از شما نام و نام خانوادگی و نام کاربری خواسته میشود. بعد از آن وارد جهان محبوب کلاب هاوس میشوید!

Choosing topics of interest on Clubhouse
Choosing topics of interest on Clubhouse

2- در تصویر بالا میبینید که باید علاقیات خود را به این برنامه اعلام کنید تا ایجاد روم های مختلف را برای شما ساده کند. همچنین باید افرادی را دنبال کنید تا کلاب هاوس شما خلوت و بی سر و صدا نباشد!

Profile page on Clubhouse
Profile page on Clubhouse

3- در مرحله بعدی  باید به کامل کردن پروفایل کلاب هاوس خود بپردازید. این کار خیلی طول نمیکشد و در تصویر بالا یک پروفایل کامل را میبینید. شاید لازم شود اینستاگرام و توییتر خود را به کلاب هاوس متصل کنید تا کارها درست پیش برود.

Clubhouse homepage
Clubhouse homepage

4- بعد هم باید در قسمت هوم پیج کلاب هاوس به دنبال روم های کلاب هاوس باشید که احتمالا برایتان جالب خواهند بود. میتوانید مانند تصویر زیر از اکسپلور و جست و جوی کلاب هاوس هم استفاده کنید.
Explore Page of Clubhouse
Explore Page of Clubhouse

بعد هم وارد کلاب های مشخصی میشوید!

با ورود به روم های مختلف با چنین صحنه ای روبرو میشوید

A room on Clubhouse
A room on Clubhouse

در روم های کلاب هاوس برای درخواست اجازه صحبت باید روی علامت دست باز سمت راست پایین صفحه را بزنید.

Lower navigation of clubhouse club
Lower navigation of clubhouse club

در ادامه درخواست اجازه صحبت ، شخصی که مدیر آن روم از کلاب هاوس است شما را از حالت میوت یا سکوت درمی‌آورد. به خاطر داشته باشید که همزمان که شما درخواست صحبت میدهید، هزاران نفر دیگر نیز ممکن است درخواست صحبت داده باشند، بنابراین کمی منتظر بمانید!

علامت مثبت کنار علامت اجازه، برای این است که دوستان خود را به آن روم دعوت کنید.

اگر میخواهید از یک روم خارج شوید باید کلمه leave را بزنید و خارج شوید. در غیر این صورت مکالمه روم کلاب هاوس شما برقرار خواهد ماند و علاوه بر مصرف حجم اینترنت حضور شما نیز در آنجا خواهد ماند.

منتظر روم های بعدی باشید و برای شرکت در بحث ها پیشقدم شوید تا اعتبار بیشتری نزد کاربران به دست آورده و فالوور کلاب هاوس نیز دریافت کنید. فراموش نکنید! اینکه از اول وارد بحثی شوید در هر حالت خیلی بهتر است.

upcoming rooms on clubhouse
upcoming rooms on clubhouse

آموزش ساختن روم کلاب هاوس

روی + start a room در صفحه اصلی کلاب هاوس خود کلیک کنید.

Start a Room button on Clubhouse
Start a Room button on Clubhouse

نوع مطلوب روم خود را انتخاب کنید- به ترتیب از چپ به راست: جهانی (همگانی، برای هرکس که در کلاب هاوس هست) ، اجتماعی (فقط برای فالوور های خودتان) ، خصوصی (برای تمام افرادی که خودتان به روم دعوت میکنید)

Start a room menu options on Clubhouse
Start a room menu options on Clubhouse

برنامه ریزی برای کلاب هاوتعیین تاریخ و ساعت

Schedule room form
Schedule room form

همراه با این اطلاعات باید مدیران این برنامه را نیز مشخص کنید و توضیحی راجع به چیستی موضوع روم بدهید. وقتی زمان اجرای گپ شما برسد، شما و مدیران دیگر که خودتان تایین کردید باید خیلی ساده وارد روم شوید و بحث را شروع کنید. حین صحبت هم افراد بیشتر ممکن است به روم کلاب هاوس شما بپیوندند. درصورتی که سوالی مربوط به کلاب هاوس دارید حتما با آسمونی درمیان بگذارید و در قسمت نظرات کلاب هاوس خود را نیز برای ما بگذارید. کلاب هاوس آسمونی بحث های داغ و جالبی راه می‌اندازد!

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نکات استفاده از کلاب هاوس، 0 تا 100!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نکات استفاده از کلاب هاوس، 0 تا 100! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.