زمان مطالعه: 2 دقیقه
کلاب هاوس؛ جدیدترین شبکه اجتماعی

کلاب هاوس؛ جدیدترین شبکه اجتماعی

اگر هفته های اخیر در شبکه های اجتماعی فعالیت کرده باشید، حتما اسم شبکه اجتماعی جدید کلاب هاوس به گوشتان خورده است.

کلاب هاوس چیست؟

کلاب هاوس نوع جدیدی از شبکه های اجتماعی صدا محور است که مردم در سراسر جهان می توانند در این پلتفرم با هم گفتگو کنند، به حرف های دیگران گوش دهند و به یادگیری بپردازند؛ درست مانند این است که به یک پادکست زنده گوش دهید.کلاب هاوس در تابستان گذشته فقط چند هزار کاربر داشت که از میان آن ها می توان به کارگران فناوری silicon valley و سرمایه گذاران آن اشاره کرد. اصلی ترین هدف این اپلیکیشن این بود تا افراد بتوانند در دوران شیوع کرونا با یکدیگر به آسانی ارتباط برقرار کنند. در حال حاضر کلاب هاوس ارزشی برابر با یک میلیارد دلار دارد و طرفداران بسیاری در سراسر جهان پیدا کرده است.

ایلان ماسک، مارک زاکربرگ، پوتین و چهره های معروف دیگر نیز در کلاب هاوس ظاهر شدند که به دنبال آن هیاهوی بسیاری در این شبکه اجتماعی به پا شده بود.

کلاب هاوس با این حال هنوز هم در مقایسه با فیسبوک، توییتر و اینستاگرام یک شبکه کوچک محسوب می شود.

نحوه عضویت در کلاب هاوس

عضویت در کلاب هوس
عضویت در کلاب هوس

کلاب هاوس هنوز در مرحله ابتدایی و خصوصی است و فقط کاربران IOS به این اپلیکیشن دسترسی دارند و همین امر به ماهیت انحصاری آن دامن می زند. در حال حاضر تنها دو راه برای ورود به کلاب هوس وجود دارد و هر دو روش به افرادی که کاربر کلاب هاوس هستند نیاز دارید:

دعوتنامه شخصی: هنگام عضویت کاربر در کلاب هاوس، یک دعوتنامه به طور خودکار یک دعوت نامه به او تعلق می گیرد که می تواند با استفاده از شماره تلفن خود آن را برای دیگران ارسال کند. معمولا افراد به کسانی که ارتباط نزدیک دارند دعوت نامه ارسال می کنند. اگر فعالیت شخصی در کلاب هاوس بیشتر باشد، دعوتنامه های بیشتری به او تعلق می گیرد. . اگر دعوت شوید، لینکی با شماره تلفن خود دریافت می کنید که با استفاده از آن مستقیما وارد صفحه ثبتنام خواهید شد.

دعوتنامه اختصاصی: وب سایت کلاب هاوس این امکان را به شما می دهد که برنامه را از App Store دانلود و نام کاربری خود را رزرو کنید. برای دوستان شما که در حال حاضر عضو کلاب هاوس هستند، اعلانی دریافت می کنند که به آنها اطلاع می دهد شما نام کاربری خود را رزرو و برنامه را دانلود کرده اید. وقتی این اتفاق می افتد، دوستان شما می توانند برای شما لینک دعوت بفرستند، حتی اگر دعوت نامه رسمی برای ارسال نداشته باشند.

در حال حاضر عضویت در کلاب هاوس تنها با این دو روش امکان پذیر است. سازندگان کلاب هاوس اعلام کرده اند که به زودی این برنامه در دسترس تمام مردم جهان قرار می گیرد.

فعالیت در کلاب هاوس

صحبت در کلاب هوس
صحبت در کلاب هوس

 هنگامی که وارد کلاب هاوس شدید می توانید موضوعات مورد علاقه خود مانند مد و فشن، فناوری، سلامت و ... را انتخاب کنید و وارد روم (room) های مرتبط با آن شوید و به بحث و تبادل نظر بپردازید. وقتی مکالمات تمام شود، آن روم بسته شده و دیگر امکان صحبت در آن وجود ندارد.

 در حالی که شبکه های اجتماعی بسیاری وجود دارند و افراد مشهور و قدرتمند فناوری در این شبکه ها حضور دارند، کلاب هاوس تمام ویژگی های یک شبکه بازاریابی اجتماعی را دارد. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا کلاب هاوس می تواند قدرتمند ترین و محبوب ترین اپلیکیشن سال 2021 شود:
1- امکان ارتباط و تعامل با متخصصان در سراسر جهان.
2- الگوریتم های معمول شبکه های اجتماعی جایگزین روم های همزمان شده اند که می توانید ساعت ها در مورد موضوعات مورد علاقه خود بصورت زنده با دیگران صحبت کنید.
3- تمرکز اصلی بر روی مکالمات با ارزش است تا تولید محتوا.
4- کاربران کلاب هاوس در حال حاضر به شدت محافظ کار هستند و در مورد افرادی که دعوت می کنند با برنامه ریزی پیش می روند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کلاب هاوس؛ جدیدترین شبکه اجتماعی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره کلاب هاوس؛ جدیدترین شبکه اجتماعی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.