زمان مطالعه: 2 دقیقه
کلوپ 27: داستان یا واقعیت؟

کلوپ 27: داستان یا واقعیت؟

 کلوپ 27 عنوانی است که برای این باشگاه گذاشته شده است. بسیاری از بازیگران و خوانندگان غربی که ظاهری آراسته و عامه پسند دارند، در درون از معضلات فراوانی مانند ا

امی واینهاوس، کرت کوبین، جنیس جاپلین و بسیاری از هنرمندان دیگر در سن بیست و هفت سالگی به زندگی خود پایان داده اند. کلوپ 27 عنوانی است که برای این باشگاه گذاشته شده است. بسیاری از بازیگران و خوانندگان غربی که ظاهری آراسته و عامه پسند دارند، در درون از معضلات فراوانی مانند اعتیاد، روابط نامشروع، بیماری های روحی و روانی، بی هویتی و … رنج می برند و بر این باورند که یک هنرمند واقعی موسیقی بازنسته نمی شود بلکه در بیست و هفت سالگی می میرد. ما در این بخش از آسمونی به معرفی این باشگاه عجیب و غریب می پردازیم.

در ابتدا موسیقی دان معروف جیمی هندریکس و جیم موریسون با پایان دادن به عمر خود به این کلوپ پیوستند، اما در چند سال اخیر این کلوپ هنرمندان بیشتری مانند آنتوان یلچین (هنرپیشه آمریکایی) و ژان میشل باسکیت (هنرمند آفریقایی) را هم در بر گرفته است. فاصله زمانی اولین و آخرین کسی که در این فهرست قرار گرفته است بیش از صد سال است، اما نکته ی قابل اهمیت این است که همه افرادی که در لیست حضور دارند در سن بیست و هفت سالگی با مرگی که خودشان در آن نقش بسزایی داشتند از دنیا رفتند. اوج این مرگ ها بین سال های شصت و هفتاد میلادی رخ داد. همه ی این هنرمندان در گستره ی زمانی سه سال، یعنی از سال 1969 تا 1971 میلادی از دنیا رفتند. در آن زمان توجه بسیاری از مردم به این موضوع جلب شد تا این که در سال 94 میلادی عضو جدیدی به این باشگاه پیوست. کرت کوبین در سن بیست و هفت سالگی با شلیک گلوله به سر خود به زندگیش پایان داد و شور و حال دوباره ایی به این موضوع بخشید. مرگ او نه تنها "نیروانا" به کار خود پایان داد، بلکه یک دوره کوتاه موسیقی راک نیز به پایان رسید

بررسی زندگینامه ی چند تن از اعضای این باشگاه به ما سرنخی داده است که تقریبا در زندگی همه آن ها مشترک بوده است، افزایش سرسام آور طرفداران! این هنرمندان علاقه چندانی به هوادارن خود نداشتند و این بی علاقگی را گاهی با حرکات بسیار منفی پس می زدند. برای مثال کرت کوبین در حال اجرای زنده آب دهانش را به لنز دوربین ها پرت می کرد. امی واینهاوس چندین بار به خاطر روابط شخصی اش، نامش در روزنامه های زرد به چشم می خورد تا جایی که این مسائل باعث شکست روحی او شدند. او سرانجام در سال 2011، امی واینهاوس با نوشیدن بیش از اندازه الکل به این جمع پیوست. هجوم خبرنگاران و مردم به زندگی شخصی  این افراد نمکی بود بر زخم های عمیقشان.

 به نظر شما چه چیزی منجر به خودکشی افراد در سن بیست و هفت سالگی شده است؟

 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کلوپ 27: داستان یا واقعیت؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره کلوپ 27: داستان یا واقعیت؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.