زمان مطالعه: 1 دقیقه
10 مدل زیبای بستن شال و روسری

10 مدل زیبای بستن شال و روسری

یکی از دغدغه های خانم ها و دختر خانمهای ایرانی نحوه بستن شال و روسری است به طوری که هم حجاب را رعایت کرده...

یکی از دغدغه های خانم ها و دختر خانمهای ایرانی نحوه بستن شال و روسری است به طوری که هم حجاب را رعایت کرده باشند و هم مطابق با مد روز پیش روند. پورتال آسمونی در این بخش نکاتی برای بستن شال و روسری عنوان می کنیم و همچنین مدل های زیبا از بستن شال و روسری را منتشر می کنیم. پس با ما همراه شوید.

برای بستن روسری و شال با حجاب خیلی بهتر است که زیر روسری یا شال از کلاه های مخصوص حجاب استفاده کنید. چرا که باعث می شود روسری یا شالی که می بندید بهتر روی سر بایستد و فرمش را حفظ کند. همچنین برای بهتر فرم دادن به روسری و شال معمولا از سوزن های ته گرد استفاده می شود که محکم باشد و از هم وا نرود.

برای روسری خیلی بهتر هست که از روسری های بزرگ استفاده کنید. اگر هم از روسری های طرح دار استفاده می کنید بهتر است که طوری آن را رو تا بزنید و روی سر تنظیم کنید که طرحش متوازن روی سر قرار بگیرد.

برای بستن شال هم مثل روسری خیلی بهتر است که از کلاه های حجاب استفاده شود که این روزها در هر فروشگاه لوازم حجابی میتونید می توانید پیدا کنید. کلاه هایی که کمی مثل مقنعه هستند و تا پایین گردن ادامه دارند.

 

 

 

 

 

 

Close shawls and scarves beautiful models
Close shawls and scarves beautiful models

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «10 مدل زیبای بستن شال و روسری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 10 مدل زیبای بستن شال و روسری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.