زمان مطالعه: 2 دقیقه
کلیک کنید پول بگیرید، درآمد اینترنتی با کلیک در ایران

کلیک کنید پول بگیرید، درآمد اینترنتی با کلیک در ایران

«کلیک کنید پول بگیرید» اگر اهل وبگردی و گشت زنی در محیط اینترنت باشید، حتما با سایت هایی که چنین تبلیغاتی را...

«کلیک کنید پول بگیرید» اگر اهل وبگردی و گشت زنی در محیط اینترنت باشید، حتما با سایت هایی که چنین تبلیغاتی را انجام می دهند رو به رو شده اید. سایت هایی که ادعا می کنند اگر روزانه یک ساعت از وقت تان را برای آنها کنار بگذارید. پول پارو خواهید کرد و دیگر نیازی به کار کردن در دنیای واقعی نخواهید داشت. آسمونی در این بخش اطلاعات کاملی در همین مورد برای شما عزیزان تهیه کرده است که پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

زیادشدن سایت هایی این چنینی و رویای یک شبه پول دار شدن سبب شده تا پلیس فتا هم اعلام کند با سایت های کلیکی برخورد می کند. در گزارش امروز «هفت صبح» نگاهی می اندازیم به فعالیت این قبیل سایت ها و چگونگی کسب درآمد از طریق آنها.

کسب درآمد کلیکی

کلیک کنید پول بگیرید، درآمد اینترنتی با کلیک در ایران
کلیک کنید پول بگیرید، درآمد اینترنتی با کلیک در ایران

کسب درآمد کلیکی (Paid-to-Click) یکی از روش‌های بازاریابی کسب درآمد دلاری و آنلاین است. اصولا از این مدل تبلیغاتی در جهت هدایت ترافیک به یک وبسایت و یا تبلیغ محصول استفاده می‌شود. در این روش، تبلیغات یک شرکت تولیدی و یا خدماتی در وبسایت های PTC به نمایش گذاشته می‌شوند.

این سایت‌ها به عنوان یک واسطه میان تبلیغ‌کننده و مصرف کننده قرار گرفته و کسب درآمد می‌کنند. شما نیز به عنوان نفر سوم، تنها با کلیک بر روی این تبلیغات، به سایت‌های PTC کمک کرده و به همین دلیل مبلغی دریافت می‌کنید.در ابتدای مسیر کسب درآمد اینترنتی با کلیک در ایران تنها بخشی از هزینه‌های ماهانه شما مانند هزینه‎‌های قبوض پوشش داده می‌شود، اما با گذشت زمان و پیشرفت در آن، درآمد قابل توجهی خواهید داشت.

سایت ها چگونه درآمد دارند؟

سایت ها چگونه درآمد دارند؟
سایت ها چگونه درآمد دارند؟

توجیه پرداخت پول به ازای مشاهده آگهی چیست؟ این سایت ها در واقع یک سایت واسطه هستند. برای تبلیغات سایت های دیگر، این سایت ها مانند شرکت های تبلیغاتی هستند و مدیران وب سایت های دیگر با مراجعه به این سایت ها از آنها درخواست می کنند تا بازدیدکنندگان شان را افزایش دهند. این سایت های واسطه هم با دریافت مبالغ هنگفتی پول، به مدیران آن سایت ها قول می دهند تا بر فرض در مدت یک ماه تعداد کاربران آنها را دوبرابر کنند. مطمئنا شما هم موافقید با هیچ گونه روش های جادوگری هم نمی توان به یک باره تعداد بازدیدکنندگان یک سایت را افزایش داد. در نتیجه سایت های واسطه به نوعی سایت های مورد قراردادشان را دور می زنند و به کاربران می گویند با ورود به سایت موردنظر به شما پول می دهیم.

این پول ها هم در واقع همانی است که از آگهی دهنده دریافت کرده اند و مقدار بسیار اندکی از آن را به خاطر بازدید آگهی به شما می دهند و سود سرشار آن هم در جیب خودشان می رود. در این جور مواقع یک کلاه بزرگ بر سر سایت های آگهی دهنده رفته است، چون درواقع تعداد بازدیدکنندگان این سایت ها به صورت واقعی بالا نرفته است، کاربران فقط روی این سایت ها کلیک می کنند و بعد از چند ثانیه سایت موردنظر را می بیندند تا فقط به پول شان برسند. سایت های آگهی دهنده از همه جا بی خبر هم گمان می کنند واقعا تعداد بازدیدکنندگان شان بالا رفته است و باز هم با این شرکت ها قرارداد می بندند.

راه هایی برای تشخیص سایت های معتبر کلیکی

کلیک کنید پول بگیرید، درآمد اینترنتی با کلیک در ایران
کلیک کنید پول بگیرید، درآمد اینترنتی با کلیک در ایران
  • در انتخاب سایت کلیکی، سعی کنید سایتی را انتخاب کنید که قدمت بیشتری دارد.
  • حتماً قبل از پر کردن فرم ثبت نام، نظرات با کامنت های کاربران را بخوانید تا با چالش ها و نکات مثبت سایت بیشتر آشنا شوید.
  • سایت کلیکی ای معتبر است که پشتیبانی قوی داشته باشد و پاسخگوی تمامی سؤالات شما باشد.
  • مبلغ پرداختی سایت کلیکی معتبر معمولاً کم است؛ بنابراین اگر سایتی وعده مبالغ بالا به شما داد بدانید که احتمال این که کلاهبردار باشد وجود دارد.
نظر خود را درباره «کلیک کنید پول بگیرید، درآمد اینترنتی با کلیک در ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کلیک کنید پول بگیرید، درآمد اینترنتی با کلیک در ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.