زمان مطالعه: 1 دقیقه
پاک کردن عناوین سرچ شده در موتورهای جستجو و گوگل

پاک کردن عناوین سرچ شده در موتورهای جستجو و گوگل

اگر کلمه یا عبارتی را در موتورهای جستجو سرچ کنید بعد از آن هر بار که مایل به سرچ باشید اگر اولین حرف کلمه جدید...

پاک کردن کلمات سرچ شده در موتورهای جستجو

اگر کلمه یا عبارتی را در موتورهای جستجو سرچ کنید بعد از آن هر بار که مایل به سرچ باشید اگر اولین حرف کلمه جدید مثل کلمات سرچ شده قبلی باشد کلمه ها و عبارات سرچهای قبلی هم ظاهر می شوند. اما شاید افرادی باشند که بخواهند سرچ های قبلی شان را از تاریخچه موتور جستجوگر حذف کنند. آسمونی در این بخش آموزش پاک کردن عناوین سرچ شده در موتور جستجو را برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید.

روش اول:
برای پاک کردن جستجوهای قبلی کافیست کلمه یا عبارت سرچ شده را Highlight کرده و سپس کلید Delete را روی صفحه کلید فشار دهید .

روش دوم:
وقتی در نوار جستجوی گوگل مشغول نوشتن کلمه ای برای جستجو هستید اگر این عبارت شبیه به عبارتهایی باشد که قبلا جستجو شده‌اند بصورت خودکارکلمات جستجو شده ی قبلی نیز نمایش داده می‌شوند به این قابلیت ، قابلیت تکمیل اتوماتیک (AutioComplete) گفته می شود که در برنامه‌ی مرورگر وب شما مانند Explorer Internet قرار دارد و اطلاعاتی را که در محلهای وارد کردن اطلاعات در سایتهای مختلف می‌نویسید را ضبط می‌کند تا اگر بازهم به صفحاتی مشابه آن وارد شده و خواستید همان اطلاعات را ثبت کنید لازم نباشد مجددا همه چیز را تایپ کنید و با نوشتن اولین حرف برنامه خود بقیه قسمتها را می‌نویسد. اما ممکن است نخواهید دیگران از کلماتی که شما جستجو کرده‌اید اگاهی پیدا کنند. برای پاک کردن این اطلاعات ثبت شده به روش زیر عمل کنید. از برنامه ی مرورگر خود منوی Tools را باز کرده و Internet Options را انتخاب کنید و در صفحه‌ای که باز می‌شود سربرگ Content را فعال کرده و در آنجا روی گزینه‌ی AutoComplete کلیک کنید تا پنجره‌ای همانند شکل زیر باز شود:

goo2
goo2

روی دکمه‌ی Clear Forms کلیک کنید تا همه اطلاعاتی که قبلا در کادر جستجو وارد کرده‌اید پاک شوند. در قسمت بالا هم بخشهایی که مایلید ضبط شوند را می‌توانید انتخاب کنید.
اگر علامت درون Forms را بردارید از این پس دیگر چنین اطلاعاتی ضبط نمی‌شوند. اگر علامت درون Web addresses را بردارید از این پس آدرس سایتها ضبط نمی‌شود و اگر آدرس سایتی را که قبلا هم به آن مراجعه کرده‌اید را در نوار آدرس برنامه بنویسید دیگر همانند گذشته برنامه آنرا بصورت خودکار کامل نمی کند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «پاک کردن عناوین سرچ شده در موتورهای جستجو و گوگل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره پاک کردن عناوین سرچ شده در موتورهای جستجو و گوگل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.