زمان مطالعه: 1 دقیقه
طرز تهیه میلک شیک شکلاتی

طرز تهیه میلک شیک شکلاتی

میلک شیک شکلاتی در جهان و بخصوص ایران طرفداران زیادی دارد و در کافه ها جزء دسرهای محبوب بشمار می‌رود.

میلک شیک شکلاتی یکی از دسرهای خوشمزه است که طرفداران زیادی هم دارد. طرز تهیه این دسر دلپذیر بسیار ساده می‌باشد. در ادامه با آشپزی آسمونی همراه باشید و طرز تهیه آن را آموزش ببینید.

میلک شیک شکلاتی-chocolate milkshake
میلک شیک شکلاتی

مواد لازم برای تهیه میلک شیک شکلاتی

  • شیر یک و نیم پیمانه
  • شکلات تخته‌ ای 300 گرم
  • شکر دو سوم پیمانه
  • بستنی وانیلی 6 قاشق سوپخوری

طرز تهیه میلک شیک شکلاتی

ابتدا شکلات تخته ای را به تکه‌های کوچک تقسیم کرده و در یک ظرف می‌ریزیم. حال دو پیمانه آب به آن اضافه کرده و روی حرارت ملایم قرار داده تا آب شود. پس از آب شدن شکلات، شکر را اضافه و صبر کنید تا مخلوط شکلات کم کم به جوش آید. حالا آن را در کناری قرار دهید تا خنک شود.

شکلات آب شده را به همراه شیر، در مخلوط کن ریخته تا یکدست شود. سپس بستنی را به آن اضافه کرده و باز هم مواد را مخلوط کنید. در این لحظه میلک شیک شکلاتی آماده است. آن را در ظرف مخصوص سرو میلک شیک ریخته و به دلخواه تزیین کنید.

نکته: جهت زیبا شدن می‌توانید مقداری از سس شکلاتی را در کناره های لیوان مورد نظر بریزید. بعد از مخلوط می‌توانید چند دقیقه‌ای در فریزر بگذارید تا لذت بخش‌تر شود.

نظر خود را درباره «طرز تهیه میلک شیک شکلاتی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره طرز تهیه میلک شیک شکلاتی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.