زمان مطالعه: 1 دقیقه
استفاده از سیم کارت اعتباری در عراق

استفاده از سیم کارت اعتباری در عراق

بهترین روش ارتباط از عراق با ایران،‌ سیم کارت های اعتباری عراقی می باشد.

استفاده از سیم کارت اعتباری در عراق

بهترین روش ارتباط از عراق با ایران،‌ سیم کارت های اعتباری عراقی می باشد. این سیم کارت ها توسط سه شرکت Zain ، Asiacell و Korek ارائه می شود و تفاوت آنها در قیمت و میزان شارژ اولیه اش می باشد. دقت کنید که سیم‌کارت‌های عراقی که در اختیار زائرین قرار دارد تاریخ مصرف محدود دارند و پس از اولین تماس تا 15‌روز فعالند و پس از آن می‌سوزند. پس هنگام خرید نزد فروشنده، سیم‌کارت را تست کنید و با وارد‌کردن کد مانده شارژ تاریخ اعتبار آن را چک کنید. برای خرید سیم‌کارت با تاریخ مصرف بالا و عمر بیشتر باید از مراکز معتبر و با همراه داشتن پاسپورت اقدام به خرید کنید.

تعرفه تماس در عراق
تماس از آسیاسل به آسیاسل هر ثانیه 3‌دینار، تماس از آسیاسل به سایر اپراتورهای عراق هر ثانیه ‌5دینار، تماس با ایران هر دقیقه 240‌دینار(720‌تومان)، پیامک از آسیاسل به آسیاسل 50‌دینار و پیامک به ایران 150‌دینار(حدود 450تومان) است. سیم‌کارت برای کسی که قصد دارد فقط در یک سفر استفاده کند، گران است و معمولا کسانی که زیاد به عراق سفر می‌کنند مثل مدیران کاروان‌ها از سیم‌کارت زین استفاده می کنند.

نظر خود را درباره «استفاده از سیم کارت اعتباری در عراق» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره استفاده از سیم کارت اعتباری در عراق فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.