زمان مطالعه: 1 دقیقه
چند خصوصیت درمورد زوجهای موفق

چند خصوصیت درمورد زوجهای موفق

به نام یگانه عالم در این مطلب به چند مورد کوتاه ولی کارآمد در مورد خصوصیات زوج های موفق می پردازیم: زوج...
چند خصوصیت درمورد زوجهای موفق
چند خصوصیت درمورد زوجهای موفق

به نام یگانه عالم

در این مطلب به چند مورد کوتاه ولی کارآمد در مورد خصوصیات زوج های موفق می پردازیم:

  1. زوج های موفق تمام خواسته ها و انتظارات و توقعات خود را با کمال احترام و با آرامش تمام به همسر خود بیان می کنند و سعی می کنند کاملأ به صورت منطقی خواسته ها و انتظارات خود را قبل از ازدواج با یکدیگر در میان بگذارند و از همان ابتدا به حل و فصل خواسته های خود به طور منطقی بپردازند.
  2. زوج های موفق هیچگاه سعی نمی کنند استقلال یکدیگر را از بین ببرند و حتمأ یک زمانی را برای یکدیگر قائل می شوند تا به خود و قعالیتهای شخصی خود بپردازند و این باعث می شود تا زوجین خسته نشده و همیشه شادابی زندگی خود را حفظ کنند.
  3. زوج های موفق سعی می کنند اطلاعات خود را افزایش دهند تا بتوانند به راحتی به حل و فصل اختلافات خود بپردازند یعنی روشهای حل اختلاف را می آموزند بدین ترتیب در مورد اختلافات خود با یکدیگر مذاکره کرده تا به نتیجه ای معقول دست پیدا کنند.
  4. زوج های موفق سعی می کنند با یکدیگر رشد پیدا کنند و سعی می کنند هرچند وقت یکبار زندگی خود را مورد بررسی قرار داده و در مورد میزان رضایت همسر از زندگی مشترک خود آگاه شوند و برای حل مشکلات و کاستی ها تلاش می کنند تا همیشه هر دو احساس رضایت کافی داشته باشند.

امیدوارم همیشه شاد و سالم و موفق باشید.

اختصاصی پورتال آسمونی

نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «چند خصوصیت درمورد زوجهای موفق» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره چند خصوصیت درمورد زوجهای موفق فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.