زمان مطالعه: 1 دقیقه
خصوصیات یک همسر ایده آل

خصوصیات یک همسر ایده آل

شوهری که صرفاً به تأمین نیازهای مادی اکتفا می‌کند و از آن خشنود است، دیدگاه بسیار محدودی از اهمیت نقش خود به عنوان شوهر دارد و در واقع نقش خود را بعنوان همسر ک
خصوصیات یک همسر ایده آل
خصوصیات یک همسر ایده آل

خصوصیات یک همسر ایده آل بسیاری از مراجعه کننده های عزیز می پرسند که همسر ایده آل چه خصوصیاتی را باید داشته باشد. همسر خوب به مفهوم درست و واقعی همسری است که با شما تناسب داشته باشد. از دیدگاه دینی به عنوان ویژگی های همسر ایده آل عبارتست از: 1. دینداری به معنای واقعی 2. خوش اخلاق باشد. 3. شرافت و مردانگی داشته باشد. 4. زیبایی (نسبی) 5. از نظر اقتصادی، تحصیلات، فرهنگ خانوادگی، تناسب داشته و هم رده خانم باشد. مرد زندگی باید مواردی را رعایت کند تا همسرش در کنار او حس امنیت و آرامش داشته باشد. 1. شوهر خوب، زنش را شریک زندگی‌اش می‌داند؛ در ازدواج، مرد و زن شریک یکدیگر می‌شوند. وقتی شوهر از صمیم قلب زنش را شریک زندگی اش ببیند، تصمیم‌گیری را به یک کار مشترک بدل می‌کند. (ومتقابلاخانم) 2. شوهر خوب، زنش را بی قید و شرط دوست دارد. (متقابلاخانم) 3. شوهر خوب، زنش را اولین اولویت‌ زندگی خویش قرار می‌دهد؛. (متقابلا خانم) 4. شوهر خوب، متعهد به کشف و رفع نیازهای همسرش است؛ نیازهای همسر فقط محدود به نیازهای مادی نیست، بلکه نیاز عاطفی زن به عشق، محبت، ملایمت، تشویق و دلگرمی و البته مورد توجه همسر خود قرارگرفتن همان‌ قدر برای سلامت عاطفی او اساسی است که غذا برای سلامت جسمی او. شوهری که صرفاً به تأمین نیازهای مادی اکتفا می‌کند و از آن خشنود است، دیدگاه بسیار محدودی از اهمیت نقش خود به عنوان شوهر دارد و در واقع نقش خود را بعنوان همسر کاملا نشناخته است. عشق ورزیدن، سلامت زندگی کردن، محبت کردن، مورد لطف و عنایت قرار گرفتن و تشویق کردن در مورد خانم هم صادق است یعنی در زندگی مشترک همه مسائل باید دو طرفه باشد تا یکی دریافت کننده و دیگری پرداخت کننده محبت نباشد. نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «خصوصیات یک همسر ایده آل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خصوصیات یک همسر ایده آل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.