زمان مطالعه: 2 دقیقه
خصوصیات متولدین ماه اسفند

خصوصیات متولدین ماه اسفند

ماه اسفند سومین ماه از فصل زمستان است. رنگ مورد علاقه متولدین این ماه سبز روشن می‌باشد.

خصوصیات متولدین ماه اسفند را می‌توانید در این بخش از آسمونی مشاهد کنید. شاید بعضی از خصوصیات‌تان متناسب با متولد سال مورد نظر، کمی متفاوت باشد ولی به طور کلی متولدین اسفند ماه چنین خصوصیتی را دارا هستند. اسفند ماهی‌ها تولدتان مبارک.

جدول و نماد متولدین ماه اسفند

سمبل ماهی
شعار من باور دارم
ستاره/سیاره حاکم نپتون
عنصر وجود آب
شخصیت راوی، خیرخواه، یاری دهنده، خیالباف
فلز وجود فلز مصنوعی
سنگ خوش یمن یاقوت کبود
رنگ محبوب سبز روشن و زرد
عدد خوش یمن ۲ و ۶
گل محبوب نسرین

 

خصوصیات کلی متولدین اسفند

بسیار حساس و رؤیایی، خیلی ظریف و نرم عمل میکند، اهل آرامش و ملایمت، همیشه موافق، سازش‌کار، اصلا واقع بین نیست، احساساتی، قابل انعطاف، دارای افکار غیر واقعی و غیر منطقی، بسیار متین و آرام، کم عصبانی می‌شود، علاقه مند به موسیقی، عاشق صلح و آرامش، کم انرژی، ساده‌لوح، نیکوکار خجالتی، خواستار تشویق و حمایت، زود رنج، از نظر جسمی ضعیف، باریک بین و دقیق، خیالباف، گاهی اوقات واهی و پوچ گرا، غم‌گرا، خواستار نوازش، احساس آرامش می‌دهد.

خصوصیات مرد متولد اسفند ماه

به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی کامل است یا مثبت کامل، از کم کاری و خونسردی او نرنجید، هفته‌ای دو سه بار به او بگوئید دوستش دارید. متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمی‌نشیند و تا زمانی‌که به مطلبی پی نبرده باشد نظریه‌ای ابراز نمی‌دارد. مرد متولد اسفند متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمی‌نشیند، او تا زمانی که شخصا به مطلبی پی نبرده باشد، نظریه ای ابراز نمی دارد و تازه در این حالت نیز او حالت انتقاد نخواهد داشت.

خیلی به ندرت ممکن است به کسی اتهامی وارد کند و در مقابل به میزان وسیع گذشت از خود نشان می‌دهد. کوشش او در درک دیگران چشمگیر است. دوستان او خیلی به وی اعتماد می کنند و هرگز این فکر در سر ایشان پیدا نمی‌شود که ممکن است از آنچه به وی می‌گویند، سو‌ء استفاده کند.

خصوصیات زن متولد اسفند ماه

سیاره این زن نپتون و مرکب او باد صبا است و دختر متولد اسفند سوار بر این مرکب هر لحظه به سویی رکاب کش است. او به گونه‌ای تعجب آور احساساتی است و وقتی قلبش شکسته می‌شود، مثل سیل اشک می‌ریزد و چنان نگاه مظلوم و سرزنش آمیزی به شما می اندازد که گویی خرگوشی را به هنگام شیر دادن به بچه هایش کشته‌اید.

دختر متولد اسفند گاهی اوقات دستخوش این توهم می‌گردد که در این دنیای پر آشوب فاقد هر نوع وسیله دفاعی و حفظ بقا می‌باشد، در اثر یک چنین توهمی ناامیدی سراسر وجود وی را در بر می‌گیرد و وظیفه شما خواهد بود که به وی بفهمانید ذکاوت خارق العاده‌ای که طبیعت به وی داده است و نیروی عجیبی که در جلب نظر دیگران دارد، حربه های قاطعی ميباشند که در دسترس او هستند و می‌تواند با اتکاء به آن ها گلیم خود را به مراتب راحت تر از دیگران از آب بیرون بکشد.  

نظر خود را درباره «خصوصیات متولدین ماه اسفند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خصوصیات متولدین ماه اسفند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.