زمان مطالعه: 2 دقیقه
خصوصیات متولدین ماه بهمن

خصوصیات متولدین ماه بهمن

ماه بهمن دومین ماه از فصل زمستان است. رنگ مورد علاقه متولدین این ماه آبی آسمانی می‌باشد.

متولدین ماه بهمن در فصل زمستان به دنیا آمده‌اند. آنها حساس و نکته سنج هستند و در کل برای موفقیت و احساس رضایت در زندگی خودشان نیاز به همسری ماجراجو و اهل مخاطره و ریسک دارند. در ادامه با آسمونی باشید تا به خصوصیات کامل متولدین این ماه بپردازیم با اینکه شاید تفاوت‌هایی بر اساس سال تولد داشته باشید.

جدول و نماد متولدین ماه بهمن

سمبل آب گیر
شعار من می‌دانم
ستاره/سیاره حاکم  اورانوس
عنصر وجود هوا
شخصیت  ثابت، بی‌توجه، آزاد و مستقل
فلز وجود اورانیوم
سنگ خوش یمن آمیتیس
رنگ محبوب آبی آسمانی
عدد خوش یمن ۱ و ۷
گل محبوب بنفشه

 

خصوصیات کلی متولدین بهمن

اگر عاشق متولد بهمن باشید با تمام وجود عاشق شما خواهد شد تنها نکته ای که باید از آن دوری جویید این است که بر سر راه پیشرفت او قرار نگیرید. او عاشقی صادق است. دیر عصبانی می‌شود. آزار دهنده نیست. برنامه‌های خودش را دارد. هرگز تغییر نخواهد کرد. اگر نتوانید خود را با ایده‌های گوناگون فرهنگی، اجتماعی و .. او هماهنگ کنید هرگز شانسی برای دستیابی به عشق پایدار او نخواهید داشت.

استوار و ثابت قدم، عاقل و تودار، بدون ریا و تزویر، دانا، خونسرد، مستقل، منطقی، فکر دیگران را می‌خواند، ثابت قدم، کمک رسان، دارای حس ششم قوی، علاقه مند به دوستان، بلند پرواز، اجتماعی، تا حدودی خودخواه و مغرور، انتقاد را قبول ندارد، خوش قلب و مهربان، بهترین مشاور، پرحرکت و بی‌قرار.

خصوصیات مرد متولدین بهمن

مرد متولد بهمن جذاب ترین مرد در طالع بینی است. هم مرد و هم زن متولد بهمن برج مثل آهن ربا مرد مرا به خود جذب می کنند. وقتی بفهمد او همان کسی است که شما به دنبالش هستید، در جهت مخالف شما می دود.

او را در هر گروه یا انجمنی می توانید پیدا کنید مطمئن باشید که عضو هر گروهی باشد، به نحو شایسته ای عمل می کند در ضمن او روابط عمومی خوبی دارد و دوستان زیادی پیدا می کند. مرد متولد بهمن ذاتا اجتماعی است. بطور کلی او کسی است که می توانید در حالیکه در گفتگوی مهمی شرکت کرده، خوب گوش دهد و بفهمد که در آن سر سالن چه اتفاقی می افتد. مرد متولد بهمن بسیار تیز بین است اما وقتی نوبت به مسایل عاشقانه می رسد مثل خفاش کور می شود.

خصوصیات زن متولدین بهمن

بسیار غافلگیر کننده، سریع الانتقال، دارای حس پیش بینی، کنجکاو،‌ غیر قابل پیش بینی و کم علاقه به آداب و اصول سنتی زناشویی از خصوصیات بارز زن متولد ماه بهمن است.

باور کنید نمی‌توان زن متولد بهمن را به خوبی توصیف کرد و اینکه شبیه به چیست. چون زن متولد بهمن پیرو هیچ چیز نیست. زنان متولد برج بهمن اولین کسانی بودند که سایه چشم صورتی، قرمز روشن و آلبالویی و رژلب ارغوانی مصرف کردند. چون گرایش زیادی به جفت و جور کردن رنگها دارند. همه ما می خواهیم که دیگران ما را دوست بدارند اما هر یک به روشهای مختلف. تا جایی که می توانید به او آزادی و استقلال دهید تا شما را دوست بدارد. اگر همسر شما متولد برج بهمن است انتظار نداشته باشید که آرام بنشیند، دمپایی شما را جفت کند و بچه را در تخت بخوابند و هر شب شیر کاکائو درست کند. اگر این احتمال وجود دارد که عاشق یک زن متولد بهمن شوید، به خاطر بسپارید که او در امر عشق نیز مثل هر چیز دیگری مجموعه ای از تناقضات است و برای اینکه قلب شما شکسته نشود، او را فرزند« قوس و قزح» یعنی رنگارنگ بدانید و در روابط عاشقانه با او منتظر تداوم و ثبات نباشید.

سیاره حاکم بر رفتار او اورانوس و عنصر حاکم بر طبیعت او باد است. به این دلیل است که در عشق خود بسیار جدی و وفادار است.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «خصوصیات متولدین ماه بهمن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره خصوصیات متولدین ماه بهمن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.