فیلم روسی جدید ترین اثر امیرحسین ثقفی است و بازیگر‌ان حرفه‌ای سینما از جمله امیر آقایی، طناز طباطبایی، صابر ابر و ... در این کار حضور دارند. قصه‌ فیلم درام عشقی است که در بستر جامعه رخ می‌دهد و در نهایت به تراژدی ختم می شود. روسی در 30 مرداد 1398 با محدودیت سنی بالای 15 سال در سینماهای ایران به روی پرده رفته بود. از خصوصیات بارز فیلم های سقفی می توان به فضا سازی های خاص او اشاره کرد که به خصوص در این فیلم با موضوع فیلمنامه بسیار هم خوانی دارد. داستان فیلم در مورد مردی به نام توماج است که موفق می شود تا از زندان فرار کند اما زمانی که نزد همسرش بر می گردد متوجه می شود که به او تعرض شده است. روسی بطور غیر مستقیم به ماجرای تعرض و تجاوز می پردازد. در این فیلم تمام شخصیت ها آشفته اند و هرکدام به خاطر گناه هایی که در گذشته انجام داده اند به گونه ایی مجازات می شوند. فیلم شروع گنگ و مبهمی دارد و ممکن است بیننده را سردرگم کند، اما رفته رفته مسائل و مشکلات روشن می شوند.

از نکات بارز روسی میتوان به لوکیشن های جالب و دراماتیک، هوای گرفته و بارانی و فضای سرد حاکم بر آن اشاره کرد. محل فیلمبرداری معمولا در خرابه ها و خانه های قدیمی است تا مخاطب حال و روز شخصیت ها را بیشتر درک کند و بیشتر در ذهن بیننده بماند. به نوعی می توان گفت که این حال و هوای سرد و دلگیر مانند اسم این فیلم است، از آنجا که روس ها به سردی معروف هستند، می توان گفت که فضای بی روح فیلم بی ربط به اهالی این کشور نبوده است. همچنین نباید از موسیقی زیبا و جالب روسی غافل شد و این حاصل کار خوب آهنگساز فیلم، کارن همایون ‌فر است. کسانی که به زیبایی شناختی و قاب بندی های مدرن علاقه دارند به راحتی می توانند با روسی ارتباط برقرار کنند. هم اکنون این فیلم در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است.

نظر خود را درباره «شخصیت های آشفته در فیلم روسی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شخصیت های آشفته در فیلم روسی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.