زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدل های لوستر های فانتزی و زیبا برای اتاق خواب

مدل های لوستر های فانتزی و زیبا برای اتاق خواب

 شاید شما هم از جمله کسانی باشید که در انتخاب یک لوستر خوب برای منزلتان دچار مشکل شدید و می خواهید بدانید...

 

شاید شما هم از جمله کسانی باشید که در انتخاب یک لوستر خوب برای منزلتان دچار مشکل شدید و می خواهید بدانید که چگونه باید یک لوستر مناسب تهیه کرد؟ پورتال آسمونی در این بخش معیارهای مناسبی برای انتخاب لوستر برای مکان های مختلف خانه را برای شما عزیزان عنوان می کنیم. همچنان آسمونی را همراهی کنید.

لوستر برای اتاق خواب : همان قدر که لوستر برای اتاق نشیمن جذاب است برای اتاق خواب، نور لوسترها چندان دوست داشتنی نیست و قطعا شما ترجیح می دهید به جای آن، یک دیوارکوب کم نور یا یک آباژور داشته باشید.

رنگ لوستر : رنگ لوسترها باید مطابق رنگ چیدمان دیگر لوازم منزل باشد اما از آن جا که شما لوستر را مانند پرده یا مبلمان زود به زود تعویض نخواهید کرد، سعی کنید رنگی انتخاب کنید که همیشه شیک و جدید به نظر برسد و با چند نوع دکوراسیون همخوانی داشته باشد.

لامپ لوستر : علاوه بر رنگ خود لوستر رنگ چراغ ها و نحوه نورپردازی هم اهمیت فراوانی دارد و بهتر است از چراغ های آفتابی و مهتابی با رنگ های متفاوت استفاده کنید تا نور یکرنگ لوستر چشم تان را اذیت نکند و رنگ دکوراسیون منزل تان را هم تحت تاثیر قرار ندهد.

نکته نهایی و مهم : اگر لوستری انتخاب می کنید که حباب دارد، حواس تان باشد که از مدل هایی انتخاب کنید که حباب های استاندارد و معمول تری دارد تا در صورت شکستن یکی، بتوانید حباب آن را دوباره جایگزین کنید. دقت کنید که بدنه لوستری که انتخاب می کنید پیچیدگی های چندانی نداشته باشد تا از شر دردسر تمیز کردن انحناهای پر پیچ و خم آن در امان باشید.

سبک موردنظرتان را انتخاب کنید
سبک مورد نظرتان را نتخاب کنیددر این مرحله با توجه به سلیقه، دکوراسیون داخلی محل مورد نظر و بودجه ای که در نظر دارید باید سبک لوستر مورد نظر را انتخاب کنید و سپس درون سبک مورد نظر، به جستجوی مورد دلخواه خود بپردازید. در ادامه جدولی از ویژگی ها اصلی هر سبک لوستر ارایه شده که شما می توانید با کلیک بر روی هر یک به توضیحات کامل آن دسترسی داشته باشید.

chan5
chan5
البته بدیهی است که قیمت های ذکر شده بنا به تعداد شاخه و کیفیت کریستال کار شده می تواند بسیار متغیر باشد؛ ولی برای اینکه براوردی از هزینه شاخص محصولات وجود داشته باشد؛ این قیمت ها ذکر شده است.

نوع لوستر

سبک دکوری

طیف بودجه (تومان)

مناسب برای

لوستر برنزی

کلاسیک

500 هزار تا 4 میلیون

 نشیمن، فضاهای رسمی

لوستر طرح برنزی

کلاسیک

300 هزار تا 800 هزار    

 نشیمن، فضاهای رسمی

 لوسترهای کریستالی

 کلاسیک

 400 هزار تا 2 میلیون

نشیمن، فضاهای رسمی

لوسترهای چوب استیل

 مدرن

 150 هزار تا 450 هزار   

هال، آشپزخانه، اتاق خواب

لوسترهای چوبی

 کلاسیک

250 هزار تا 500 هزار    

هال، آشپزخانه، اتاق خواب

لوستر آویز نامنظم

مدرن  -اسپرت

80هزار تا 150هزار

هال، آشپزخانه، اتاق خواب

 لوسترهای ال ای دی

 مدرن

350هزار تا 1300 هزار    

نشیمن، فضاهای رسمی

 لوسترهای شید خور

 مدرن  - اسپرت

300 هزار تا 900 هزار    

نشیمن، فضاهای رسمی

 لوسترهای سوزنی

 مدرن - اسپرت

300 هزار تا 1.5 میلیون

نشیمن، فضاهای رسمی

 لوسترهای ریسه ای

 مدرن

300 هزار تا 2 میلیون

 تزیین کنارسالن، پاگردها، فضاهای دوبلکس

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مدل های لوستر های فانتزی و زیبا برای اتاق خواب» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مدل های لوستر های فانتزی و زیبا برای اتاق خواب فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.