زمان مطالعه: 1 دقیقه
احتمال تغییر سرنوشت با کوچکترین اشتباه در شب خواستگاری

احتمال تغییر سرنوشت با کوچکترین اشتباه در شب خواستگاری

شباهت داشتن دو خانواده از نظر اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی که مسئله مهمی میباشد. اگر تفاوت فاحشی بین دو خانواده وجود داشته باشد، بهتر است با هم ازدواج نکنند.
احتمال تغییر سرنوشت با کوچکترین اشتباه در شب خواستگاری
احتمال تغییر سرنوشت با کوچکترین اشتباه در شب خواستگاری

احتمال تغییر سرنوشت با کوچکترین اشتباه در شب خواستگاری گاهی اشتباه‌ های ناخواسته در شب خواستگاری می‌تواند سرنوشت را تغییر میدهد. توصیه‌های من و همکاران در راستای پرسشهایی است که باید پرسیده بشوند و رفتارهاییست که باید انجام داد. شباهت داشتن دو خانواده از نظر اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی که مسئله مهمی میباشد. اگر تفاوت فاحشی بین دو خانواده وجود داشته باشد، بهتر است با هم ازدواج نکنند. یکی از راه‌ هایی که در تشخیص شباهت فرهنگی دو خانواده به شما کمک می‌کند این است که به نوع رابطه افراد خانواده طرف مقابل با یکدیگر و نوع عکس العمل و حل مسائل مختلف دقت کنید. توصیه می‌شود دختر و پسر از نظر ظاهری تا حدودی در یک سطح باشند؛ البته مهم این است که دو طرف همدیگر را بپسندند و نظر دیگران در این میان مطرح نیست. درصورتیکه حرف اطرافیان و مردم روی شما اثر نگذارد. بعضی تفاوتها از عرف خارج است مثال بلندبودن دختر از پسر یا بزرگتر بودن دختر از نظر سنی. در شش ماه تا حداکثر یک سال نخست ازدواج افزایش فعالیت هورمون‌های جنسی باعث جذابیت طرف مقابل می‌شود ولی با گذشت زمان فعالیت این هورمون‌ ها کاهش می‌یابد و زن و شوهر باید در زمینه‌ های دیگر برای هم جذابیت داشته باشند. در این شرایط جاذبه ظاهری اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. پس شتابزده واحساسی تصمیم نگیرید.   نوشته خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «احتمال تغییر سرنوشت با کوچکترین اشتباه در شب خواستگاری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره احتمال تغییر سرنوشت با کوچکترین اشتباه در شب خواستگاری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.