زمان مطالعه: 1 دقیقه
نمایشگاه CES 2023 الکترونیک مصرفی

نمایشگاه CES 2023 الکترونیک مصرفی

نمایشگاه سی‌ای‌اس (CES) به صورت سالانه و در ماه ژانویه در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود.

نمایشگاه سی‌ای‌اس (CES) به صورت سالانه و در ماه ژانویه در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود و در آن از فناوری‌های جدید در لوازم الکتریکی، لوازم خانگی، گجت‌ها، تلفن‌های هوشمند، لپتاپ‌ها ، اینترنت اشیاء‌، واقعیت مجازی‌، خودرو و ... رونمایی می‌شود و شرکت های بزرگ در عرصه تکنولوژی تلاش می‌کنند جدیدترین فناوری‌های خود را در این نمایشگاه برای عموم به نمایش بگذارند. هر ساله و با آغاز سال جدید میلادی، علاقه‌مندان دنیای فناوری به انتظار شروع نمایشگاه سی‌ای‌اس می‌نشینند تا با آخرین دستاوردهای هر یک از شرکت‌های محبوبشان آشنا شوند. واژه CES مخفف عبارت Consumer Electronics Show و به معنای نمایشگاه الکترونیک مصرفی است.

اطلاعات ضروری در مورد نمایشگاه سی‌ای‌اس:

  • عنوان نمایشگاه: نمایشگاه الکترونیک مصرفی
  • زمان برگزاری نمایشگاه : از تاریخ 1402/05/24 تا 1402/05/27
  • زمان بازدید نمایشگاه: 8:30 الی 19 (به وقت محلی)

محل کنونی این نمایشگاه در لاس وگاس ایالت نوادا در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. نمایشگاه سی‌ای‌اس یکی از بزرگترین رویدادهای دنیای تکنولوژی است. در نمایشگاه سی‌ای‌اس معتبرترین شرکت‌ها، آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را به معرض نمایش می‌گذارند. به عبارتی این نمایشگاه را می‌توان آینه‌ی تمام‌نمای فناوری در جهان خواند. سی‌ای‌اس انجمنی جهانی برای افرادی است که می‌خواهند در صنعت فناوری به پیشرفت و شکوفایی دست یابند و خود را به دنیا و مشتاقان فناوری معرفی کنند.

آخرین دوره برگزار شده این نمایشگاه مربوط به سال 2022 است که در بازه زمانی 5 تا 7 ژانویه در شهر لاس وگاس و با حضور 1800 شرکت از بیش از 119 کشور جهان برگزار شد و بیش از 40 هزار نفر بازدیدکننده از این نمایشگاه بازدید کردند.

این نمایشگاه بیش از 40 سال به عنوان مکانی تأیید شده به مبتکران و فناوری‌های موفق خدمت می‌کند. این نمایشگاه بازید برای عموم ندارد و فقط با مجوز می‌توان وارد آن شد. در رویداد سی‌ای‌اس هزاران شرکت مختلف شرکت می‌کنند و دستاوردهای خود را در مجموعه‌ای به مساحت 250 هزار متر مربع به نمایشمی‌گذارند. بیش از یک سوم حاضرین در نمایشگاه سی‌ای‌اس، از خارج خاک آمریکا در لاس‌وگاس حاضر می‌شوند.

نظر خود را درباره «نمایشگاه CES 2023 الکترونیک مصرفی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نمایشگاه CES 2023 الکترونیک مصرفی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.