زمان مطالعه: 1 دقیقه
نغمه های آسمانی

نغمه های آسمانی

یکی از برنامه های شبکه چهار، برنامه نغمه های آسمانی است که موضوع آن مناجات خانی و راز و نیاز با خداوند مهربان...

یکی از برنامه های شبکه چهار، برنامه نغمه های آسمانی است که موضوع آن مناجات خانی و راز و نیاز با خداوند مهربان است. آسمونی در این بخش به معرفی برنامه نغمه های آسمانی می پردازد.



نغمه های آسمانی

برنامه «نغمه های آسمانی» به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، در 30 قسمت 30 دقیقه ای به تاریخچه مناجات خوانی، این رسم و آئین دیرینه در ایران اسلامی و آواز راز و نیاز گونه ی با خداوند متعال می پردازد. در این برنامه ترکیبی که محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است، علی رستمیان، جمال الدین منبری، حسام الدین سراج و ... به مناجات خوانی می پردازند. مناجات هایی که در این برنامه به همراه موسیقی خوانده می شود برگرفته از اشعار کهن فارسی (عراقی، مولانا و عطار) و همچنین اشعار و متون برگرفته از قرآن است.

نغمه های آسمانی
نغمه های آسمانی

زمان پخش نغمه های آسمانی

مناجات خوانی در «نغمه های آسمانی» مناجات خوانی در بستر و در دستگاه های موسیقی از شنبه تا چهارشنبه در برنامه «نغمه های آسمانی» هر شب ساعت 22:30 به روی آنتن می رود

نظر خود را درباره «نغمه های آسمانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نغمه های آسمانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.